Maktabdagi ingliz tili darslarida, erkin muloqat uslubini orgatuvchi metodlardan keng foydalanish

Authors

  • Yusuvaliyeva Maftunaxon Jahongir qizi
  • Ilmiy raxbarlar:N.N.Zubaydova
  • SH.O.Mamayoqubova

Keywords:

Ingliz tili atmasferasi, taqlid, o'rganilgan narsadan darhol foydalanish, pantomima, qo'shimcha kurslar, mustaqil o'qish , kitoblar, английская атмосфера, подражание, немедленное использование изученного, пантомима, дополнительные курсы, самостоятельное обучение, книги., English atmosphere, imitation, immediate use of what has been learned, pantomime, additional courses, independent study, books.

Abstract

. Hozirgi kunda ingliz tili fani o'quvchilarga 1-sinfdan 11-sinfgacha bo'lgan davrda o'rgatiladi va shu vaqt davomida o'qituvchilar tomonidan qanday o'qish, yozish, muloqot qilish va tinglab  tushunish bo'limlaridan ta'lim beriladi. Ammo statistikalarga yuzlansak 100 foiz o'quvchidan atigi  30 foizi ingliz tilida erkin suhbatlashishi mumkin ammo qolgan 70 foiz  maktab o'quvchisining so'zlashuvida juda ham ko'p muammolar kuzatilmoqda. Korsatilgan foizlar sonini oshirish uchun dars mobaynida o'qituvchilar o'z talabalariga qanday qilib samarali va qiziqarli metodikalar orqali ingliz tilida suhbatlashishni qisqa vaqt mobaynida yetarli darajada o'rgatishlarini o'z maqolam orqali yoritib beraman.

В настоящее время английский язык преподается учащимся с 1 по 11 класс, и за это время учителя учат читать, писать, общаться и слушать.  Но если посмотреть на статистику, то только 30% из 100% учеников свободно говорят по-английски, а вот остальные 70% школьников имеют множество проблем с речью.  Чтобы увеличить количество указанных процентов, я в своей статье объясню, как учителя могут за короткий период времени научить своих учеников общаться на английском языке с помощью эффективных и интересных методов.

Currently, English is taught to students from 1st to 11th grade, and during this time, teachers teach how to read, write, communicate and listen.  But if we look at the statistics, only 30% of 100% of students can speak English fluently, but the remaining 70% of schoolchildren have many problems in their speech.  In order to increase the number of indicated percentages, I will explain in my article how teachers can teach their students how to communicate in English in a short period of time through effective and interesting methods.

Author Biographies

Yusuvaliyeva Maftunaxon Jahongir qizi

SamDCHTI 2-bosqich talabasi

Ilmiy raxbarlar:N.N.Zubaydova

Ilmiy raxbarlar

SH.O.Mamayoqubova

ILMIY RAXBAR

Yangi O'zbekiston taraqqiyotida tadqiqotlarni o'rni va rivojlanish omillari

Downloads

Published

2023-11-20