BOLANING RIVOJLANISH SOHA KOPETENSIYALARI
Keywords:
bola, rivojlanish sohalari kompetensiyalari, jismoniy rivojlanish va sog’lom turmush tarzining shakllanishi, ijtimoiy-hissiy rivojlanish, nutq, muloqot, o’qish va yozish malakalari, bilish jarayonining rivojlanishi, ijodiy rivojlanish, maktabgacha ta’lim., : здоровые сферы компетентности, физический и здоровый образ жизни, социально-эмоциональный процесс, речь, общение, чтение и опыт, развитие познавательных процессов, творческое производство, дошкольное образование, реформа, правовая основа, государственный стандарт, учебная программа., child, compartments of development, formation of physical development and healthy lifestyle, socio-emotional development, speech, communication, reading and writing skills, development of the cognitive process, creative development, preschool education, reform, legal basis, state standard, educational program, educator, parent, new Uzbekistan, Renaissance.Abstract
Ushbu maqolada bolaning rivojlanish sohalari kompetensiyalari bayon qilingan. Bolaning rivojlanish sohalari kompetensiyalarining metodologik asoslari ko’rsatib berilgan. Jumladan, maktabgacha ta’lim va tarbiya sohasiga oid m’yoriy-huquqiy hujjatlarga alohida to’xtalib o’tilgan. Hamda bola tarbiyasiga va uning kelajagiga doir hikmatli so’zlar tahliliy o’rganilgan. Shuningdek bolaning rivojlanish sohalari kompetensiyalari Yaponiya va Xitoy davlati bilan solishtirish orqali tahliliy yoritilgan. Hamda bolaning rivojlanish sohalari kompetensiyalarini shakllantirish masalasi dolzarbligi borasidagi fikrlar keltirilgan.
В данной статье описаны компетенции сфер использования. Рассмотрены биологические основы компетенций ребенка в технических областях. В частности, особое внимание было уделено нормативно-правовым документам в сфере дошкольного образования и воспитания. И аналитически изучаются мудрые слова об образовании ребенка и его будущем. Аналитически освещено в сравнении с Японией и Китаем. А некоторые области компетенции посвящены серьезным проблемам.
. This article describes the competences of the areas of child development. Methodological bases of competences in areas of child development are shown. In particular, regulatory and legal documents related to the field of preschool education and upbringing were specially touched upon. And wise words about child education and his future are analytically studied. Also, the competences of the child’s development areas are analyzed analytically by comparing them with Japan and China. Also, there are opinions about the relevance of the issue of forming competencies in the areas of child development.