MAXSUS FANLARNI MASOFADAN O‘QITISH METODINI QO‘LLASHNING OB’EKTIV ASOSLARI, AFZALLIKLARI VA MUAMMOLARI
Keywords:
Asosiy tayanch tushuncha va atamalar: axborot qabul qilish, tahliliy fikrlash, insonga xos individual xususiyatlar, introvert, ekstrovert, o‘qitish piramidasi, interaktiv metodlar, motivatsiya, prinsip, pedagogik qonuniyatlar, masofadan o‘qitish.Abstract
Taraqqiyot tufayli hayotimizga kompyuter, internetning kirib kelishi,
o‘qish, o‘rganishning muhim metodi sifatida masofadan o‘qitishni
shakllanishiga, rivojlanib borishiga olib keldi. Yoshlarning chuqur bilim,
malaka, ko‘nikmaga ega bo‘lishga ehtiyojlarini qondirishi mumkin bo‘lgan
yuqori malakali professor-o‘qituvchilar bilan ta’minlangan bilim
maskanlarining markazda va yirik shakarlarda joylashgani masofadan o‘qitish
tadbirlarining vujudga kelishiga turtki berdi.
References
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR RO‘YXATI
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi oliy
ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish Konsepsiyasi” PF-5847-son sonli
Farmoni. 8 oktyabr, 2019 y.
B.To‘xliyev, Maxsus fanlarni o‘qitush uslubiyati. T.: O‘qituvchi. 2008.
S. Mavlonov, J.To‘rayeva Pedagogika. – T.: O‘qituvchi 2001.
S.Po‘latov, Maxsus fanlarni o‘qitish metodikasi. Toshkent, Zuxra Baraka
biznes MChJ. 2023 y.
B.Ziyamuhammedov Pedagogika –T.: O‘qituvchi 2000.
G.M.Xusanova Maxsus fanlarni o‘qitish metodikasi. Samarqand. 2019.
J.Xusanboyev, X.Sariboyev Pedagogika. Fan 2006.
N.Xujayev, D.Tojiboyeva Maxsus fanlarni o‘qitush uslubiyati. T.: Fan. 2012.