CRM ORQALI MIJOZLAR BILAN MUNOSABATLARNI YAXSHILASH
Keywords:
Kalit so‘zlar: CRM, mijozlar bilan munosabatlarni boshqarish, mijozlarning sodiqligi, texnologiya, ma'lumotlar tahlili, mijozlar ehtiyojini qondirish.Abstract
Annotatsiya: Mijozlar bilan munosabatlarni boshqarish (CRM-Customer
Relationship Management) bugungi kunda yuqori raqobatli biznes muhitida mijozlar
bilan uzoq muddatli munosabatlarni yaratish va qo‘llab-quvvatlash uchun tashkilotlar
uchun muhim strategiya sifatida paydo bo‘ldi. Ushbu dissertatsiya mijozlar bilan
munosabatlarni yaxshilashda CRM ning ahamiyatini va uning tashkilot
muvaffaqiyatiga ta'sirini o‘rganishga qaratilgan. Keng qamrovli tadqiqot o‘tkazish
orqali ushbu tadqiqot CRM ning turli tarkibiy qismlarini, uning joriy etilishini,
muammolarini va tarmoqlar bo‘ylab biznes uchun afzalliklarini o‘rganadi. Amaliy
tadqiqotlar va adabiyotlarni ko‘rib chiqishni chuqur tahlil qilish orqali ushbu
dissertatsiya CRMni samarali amalga oshirish uchun eng yaxshi amaliyotlar va
strategiyalar haqida tushuncha berishga qaratilgan. Bundan tashqari, tadqiqot
mijozlarga yo‘naltirilgan yondashuvga erishish uchun CRM-da texnologiya,
ma'lumotlar tahlili va shaxsiylashtirishning rolini o‘rganadi. Tadqiqot natijalari
mijozlar ehtiyojini qondirish, sodiqlik va tashkilotning o‘sishini ta'minlashda CRM
muhimligini ta'kidlab, akademiya va sanoat uchun qimmatli tushunchalarga hissa
qo‘shadi.
References
Foydalanilgan adabiyotlar:
https://lex.uz/docs/-4800657 O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining
Iqtisodiyot va elektron hukumatni keng joriy etish chora-tadbirlari to‘g‘risidagi
qarori
"Customer Relationship Management: Concepts and Technologies" by Francis
Buttle
"CRM at the Speed of Light: Capturing and Keeping Customers in Internet Real
Time" by Paul Greenberg
"Customer Relationship Management: A Strategic Approach" by Adrian Payne
and Pennie Frow
"The New Relationship Marketing: How to Build a Large, Loyal, Profitable
Network Using the Social Web" by Mari Smith
"Customer Relationship Management: Concepts and Technologies" by Ajith
Kumar and V. Usha Rani
OpenAI.com