MAKTABGACHA TA'LIM YOSHIDAGI BOLALARNING RIVOJLANISHIDA MUHIM PSIXOLOGIK OMILLAR
Keywords:
Kalit so'zlar: mustaqil fikrlash, aqliy rivojlanish, tendensiya, uzluksiz ta'lim, nutq shakllantirish, nutq o'stirish metodikasi, maktabgacha ta'lim.Abstract
Annotatsiya. Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarning fikrlay
olishi, tasavvur olami rivojlanishi, tovushlarni anglay olishi, ya'ni, aqliy rivojlanish
jarayonida aqliy mashg'ulotlarning o'rni va ahamiyatli tomonlari haqida batafsil
ma'lumot berildi.
References
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
R.M.Qodirova. O‘zbekiston bolalar bog‘chalari va maktablarida bolalarga 5-6
yoshdan boshlab rus tilida dialogik nutqni o‘rgatish. -T.: O‘qituvchi, 1993.
Babaeva D.R. Nutq o‘stirish metodikasi. O‘quv qo‘llanma. - T.: TDPU, 2016.
F.R.Qodirova. R.M.Qodirova. Maktabgacha yoshdagi bolalarga ikkinchi tilni
o‘rgatish metodikasi. -T. 4.2004.
Internet maʼlumotlari
Downloads
Published
2024-04-19
How to Cite
Shamuratova Surayyo Yangiboyevna. (2024). MAKTABGACHA TA’LIM YOSHIDAGI BOLALARNING RIVOJLANISHIDA MUHIM PSIXOLOGIK OMILLAR . TADQIQOTLAR.UZ, 36(3), 37–41. Retrieved from http://tadqiqotlar.uz/index.php/new/article/view/2699
Issue
Section
Статьи