MAKTABGACHA TA'LIM YOSHIDAGI BOLALARNING RIVOJLANISHIDA MUHIM PSIXOLOGIK OMILLAR

Authors

  • Shamuratova Surayyo Yangiboyevna

Keywords:

Kalit so'zlar: mustaqil fikrlash, aqliy rivojlanish, tendensiya, uzluksiz ta'lim, nutq shakllantirish, nutq o'stirish metodikasi, maktabgacha ta'lim.

Abstract

Annotatsiya. Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarning fikrlay
olishi, tasavvur olami rivojlanishi, tovushlarni anglay olishi, ya'ni, aqliy rivojlanish
jarayonida aqliy mashg'ulotlarning o'rni va ahamiyatli tomonlari haqida batafsil
ma'lumot berildi.

References

FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR

R.M.Qodirova. O‘zbekiston bolalar bog‘chalari va maktablarida bolalarga 5-6

yoshdan boshlab rus tilida dialogik nutqni o‘rgatish. -T.: O‘qituvchi, 1993.

Babaeva D.R. Nutq o‘stirish metodikasi. O‘quv qo‘llanma. - T.: TDPU, 2016.

F.R.Qodirova. R.M.Qodirova. Maktabgacha yoshdagi bolalarga ikkinchi tilni

o‘rgatish metodikasi. -T. 4.2004.

Internet maʼlumotlari

Published

2024-04-19

How to Cite

Shamuratova Surayyo Yangiboyevna. (2024). MAKTABGACHA TA’LIM YOSHIDAGI BOLALARNING RIVOJLANISHIDA MUHIM PSIXOLOGIK OMILLAR . TADQIQOTLAR.UZ, 36(3), 37–41. Retrieved from http://tadqiqotlar.uz/index.php/new/article/view/2699