MAKTABGACHA TA’LIM SIFATINI OSHIRISHNING NAZARIY ASOSLARI

Authors

  • Tuxtasinova Ruxshona

Keywords:

Kalit so‘zlar: variativ metod, maktabgacha ta’lim, tarbiya, shaxs, rivojlantirish, metod va usullar.

Abstract

Annotatsiya: Ushbu maqolada mamlakatimizda maktabgacha ta’lim tizimida
olib borilayotgan islohotlar, bola shaxsini individual yondashuv asosida rivojlantirish
haqida so‘z boradi. Shuningdek, sohaga yangicha yondashuvninng nazariy asoslari,
ularning ahamiyati xususida fikr yuritiladi.

References

Foydalanilgan adabiyotlar

Абдуллаева Н.Ш. Мактабгача таълимга вариатив ёндашув- мактабгача

таълим тизими сифат кўрсаткичидир// Халқ таълими илмий-методик

журнал.–Тошкент, 2018.–№3.–Б. 89-95.

Абдуллаева Н.Ш. Ҳамкорлик педагогикаси асосида мактабгача таълим

муассасаларига вариатив таълим хизматларини жорий этишнинг ўзига хос

жихатлари// Халқ таълими илмий-методик журнал.–Тошкент, 2018.–№6. - Б.

-85.

Абдуллаева Н.Ш. Вариативный подход как фактор повышения качества

дошкольного образования// “Бола ва замон” илмий-оммабоп журнал.-

Тошкент, 2018.-№3. Б. 24-27.

Мирзаева Д. Ш., Кенжаева З.Б. "Значение использования интерактивных

методов в развитии дошкольного образования." Academy 5 (2020).

Эрматова Г. Мактабгача таълим менежменти.Ўқув қўлланма. Навоий, 2022

Миразимова, М., Муйтанова, М. Innovatsion va axborot-kommunikatsiya

texnologiyalarini maktabgacha ta‘lim tizimidagi ahamiyati. Современные

инновatsiонные исследования актуальные проблемы и развитие тенденции:

решения и перспективы. (2022)1. извлечено от

https://inlibrary.uz/index.php/zitdmrt/article/view/5134

Рустамова, М. Методы применения интерактивных методов к

дошкольникам.: методы применения интерактивных методов к

дошкольникам. “Мактабгача таълим” журнали , (2023)1.

https://presedu.jdpu.uz/index.php/presedu/article/view/8267.

Published

2024-05-10

How to Cite

Tuxtasinova Ruxshona. (2024). MAKTABGACHA TA’LIM SIFATINI OSHIRISHNING NAZARIY ASOSLARI . TADQIQOTLAR.UZ, 38(1), 3–6. Retrieved from http://tadqiqotlar.uz/index.php/new/article/view/3109