O‘ZBEK TARIXINING OCHILISHI: MAKTABGACHA TA’LIM MUASSASALARI TADQIQOTCHILARI UCHUN KASHFIYOTLAR SAYOHATI

Authors

  • Tortbayeva Aqerke Arman qizi
  • Jaldibayeva Janna Sagindik qizi
  • Ibadullayeva Asem Baydulla qizi
  • Nafasov Arslon Komilovich

Keywords:

Kalit soʻzlar:O‘zbek tarixi, maktabgacha yoshdagi bolalar, madaniy ong, ko‘zga ko‘ringan arboblar, Alisher Navoiy, Amir Temur, Bobur, hikoyat, meros, madaniy iftixor, erta bolalik ta’limi, chuqur o‘rganish.

Abstract

Ushbu keng qamrovli izlanish maktabgacha yoshdagi bolalarni o'zbek tarixi
bilan tanishtirish, ularni o'zbek madaniyati va merosining jonli gobelenlari orqali
immersiv odisseyga taklif qilishdek o'zgaruvchan sayohatni qamrab oladi. Pedagoglar
Alisher Navoiy, Amir Temur, Bobur kabi betakror siymolar hayotini chuqurroq
o‘rganish orqali yosh o‘quvchilarda hayrat, qiziquvchanlik va iftixor tuyg‘ularini
uyg‘otishi, tarix va madaniy o‘ziga xoslikni yoshligidanoq umrboqiy qadrlashni
tarbiyalashi mumkin.

References

FOIDALANILGAN ADABIYOTLAR

O‘zbekiston: Gulnora Karimova tomonidan yaratilgan madaniy gobelen (2019)

"Maktabgacha ta’lim va madaniy ma’rifat" Sharofat Rahimova (2021)

"Erta yoshdagi bolalar ta’limida ertak aytishning kuchi", Dilshod Umarov (2020)

Published

2024-05-22

How to Cite

Tortbayeva Aqerke Arman qizi, Jaldibayeva Janna Sagindik qizi, Ibadullayeva Asem Baydulla qizi, & Nafasov Arslon Komilovich. (2024). O‘ZBEK TARIXINING OCHILISHI: MAKTABGACHA TA’LIM MUASSASALARI TADQIQOTCHILARI UCHUN KASHFIYOTLAR SAYOHATI . TADQIQOTLAR.UZ, 38(9), 7–9. Retrieved from http://tadqiqotlar.uz/index.php/new/article/view/3437