TUROPERATORLIK FAOLIYATINI RIVOJLANTIRISHNING IQTISODIY- IJTIMOIY OMILLARI TASNIFI
Keywords:
Kalit so‘zlar: Turizm, iqtisodiyot, turoperatorlik faoliyati, iqtisodiy o‘sish, mehmonxona.Abstract
Ushbu ilmiy ishda turoperatorlik faoliyatini rivojlantirishning iqtisodiy-ijtimoiy
omillarining ilmiy nazariy asoslari tahlili amalga oshiriladi. Tadqiqotda bir nechta
mahaliy va horijiy iqtisodchi olimlarning ilmiy izlanishlari va tadqiqotlari o‘rganilib
ular ustida statistik tahlil amalga oshirildi. Ushbu tezis bir nechta tadqiqot
metodlaridan, asosan statistik va qiyosiy-solishtirma tadqiqot metodidan faol
foydalanildi. Va yakunda o‘tkazilgan tahlil asosida xulosa keltirilib, adabiyotlar
ro‘yxati bilan tadqiqot yakunlanadi.
References
Foydalanilgan adabiyotlar ro‘yxati
Shovqiddin, A. (2023). Yurtimizda sayyohlik agentliklarining faoliyati va
o‘rni. Oбразование наука и инновационные идеи в мире, 33(1), 156-159.
Ibodullayev, N. E. (2008). O‟ zbekistonning turistik resurslari. Ma’ruzalar
matni). Samarqand, 9.
Xasanovna, S. S. (2024). Xalqaro turizmda zamonaviy axborot
texnologiyalarining o ‘rni va ahamiyati. ilm-fan yangiliklari konferensiyasi, 1(1),
-51.
Aslonova, N. M. (2022). Turizmning milliy iqtisodiyotimizga tutgan
o‘rni. Gospodarka i Innowacje., 22, 319-323.
Bedradina, G., & Nezdoyminov, S. (2019). Measuring the quality of the tourism
product in the tour operator business. Montenegrin Journal of Economics, 15(2),
-93.
Pompurová, K., Sebova, Ľ., & Scholz, P. (2022). Reimagining the tour operator
industry in the post-pandemic period: Is the platform economy a cure or a
poison?. Cogent Business & Management, 9(1), 2034400.
Vitasović, A., Gržinić, J., & Dragićević, V. (2015). Challenges of the experience
economy–the tour operators as experience providers. cultural tourism and
destination impacts, 179.