KICHIK MAKTAB YOSHIDAGI BOLALARNING MAKTABGA MOSLASHUVINI OʻRGANISH

Authors

  • Mahmudova Dilnoz Munavarovna

Keywords:

Kalit so’zlar: Psixologiya, pedagogika, maktab, ta’lim, fiziologik o’zgarishlar, motivatsiya, psixofiziologik holat, individuallik, “psixologik salomatlik”.

Abstract

ANNOTATSIYA Ushbu maqolada maktabga qabul qilingan olti yoshli
bolalarni yangi ijtimoiy muhitga moslashtirish,barkamol shaxsni tarbiyalashda u
dunyoga kelganidan boshlab, to maktabgacha tarbiya yoshigacha bo‘lgan davrdagi
psixologik xususiyatlarini bilish tarbiyachilar, pedagoglar va psixologlar, ota-onalar
uchun muhim ahamiyatga ega. Tadqiqotda maktabgacha tarbiya yoshidagi bolalik,
ya’ni bola tug‘ilganidan boshlab, maktab yoshigacha bo‘lgan davrini qamrab olgan.
Shuningdek, bolalar psixologiyasining hozirgi vaqtdagi dolzarb muammolari ko‘proq
o‘z aksini topgan.

References

FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR

Ta’lim to‘g‘risida. O‘zbekiston Respublikasining Qonuni. – T.: O‘zbekiston.

Mirziyoev Sh.M. Buyuk kelajagimizni mard va olijanob xalqimiz bilan quramiz.

– T.:O‘zbekiston, 2017.

2017-2021 yillarda O‘zbekiston Respublikasini rivojlantirishning beshta ustuvor

yo‘nalishlari bo‘yicha harakatlar strategiyasi// https://www.lex.Uz 5. G‘oziev

E.G. Umumiy psixologiya. Toshkent. 2002.1-2 kitob.

Югай А.Х., Мираширова Н.А. “Oбщая психология” – Ташкент 2014.

Дружинина В.. “Психология “. Учебник. “Питер”, 2003.

Published

2024-06-13

How to Cite

Mahmudova Dilnoz Munavarovna. (2024). KICHIK MAKTAB YOSHIDAGI BOLALARNING MAKTABGA MOSLASHUVINI OʻRGANISH . TADQIQOTLAR.UZ, 40(1), 160–163. Retrieved from http://tadqiqotlar.uz/index.php/new/article/view/3830