O‘QUVCHILARDA KREATIV FIKRLASHNI RIVOJLANTIRISHDA XALQARO TADQIQOTLAR VA TAJRIBALARDAN FOYDALANISH TENDENSIYALARI
Keywords:
Kalit so‘zlar: STEM, PISA,OECD, IEA, kreativlik, gender, stereotip, ijodkorlik, kreativ fikrlash, globallashuv, modellashtirish, evristik ta’lim, robototexnika, loyiha, raqamli texnologiyalar.Abstract
Annotatsiya. Ushbu maqolada o‘quvchilarda kreativ fikrlashni rivojlantirishda
xalqaro tadqiqotlar va tajribalardan foydalanish, ta’lim sifatini oshirishdagi muhim
ijodkorlik jihatlari, ta’limiy islohotlar, xalqaro tadqiqotlar, PISA, STEM dasturlari va
tadqiqot ko‘nikmalarini sinab ko‘rishning xalqaro texnologiyasi va ularning ahamiyati,
shuningdek, baholash mezonlaridagi muammolarni hal qilish yo‘llari haqidagi ilmiy
farazlar tahlili keltirilgan.
References
Foydalanilgan adabiyotlar:
Юганова Н.А., Шелюховская М.Н. От теории к практике. Виртуальный
конструктор STEM-урока [Электронное издание]. – ГБОУ лицей №344
Невского района Санкт-Петербурга, 2020. – 35 с.
Pisa tadqiqotida kreativ fikrlashni baholash doirasi. Toshkent 2020 yil.
Kovaleva G.S. Matematik sifatni qiyosiy baholashning asosiy yondashuvlari va
dunyo mamlakatlarida tabiiy fanlar bo‘yicha ta’lim (xalqaro tadqiqotlar asosida
PISA,TIMSS). 1.M.: IOSO RAO, 1996 yil.
www.oecd.com