MARKETING TERMINOLOGIYASINING MADANIY O'ZIGA XOSLIGI: TURLI MADANIYATLARDA QO'LLANILISHINING NOZIK TOMONLARI
Keywords:
Kalit so'zlar :Marketing terminologiyasi,madaniy o'ziga xoslik,xalqaro marketing,globalizatsiya, til,madaniy qadriyatlar,kontekst,tarjima,moslashtirish.Abstract
Annotatsiya: Ushbu maqola globalizatsiya davrida marketing
terminologiyasining madaniy o'ziga xosligiga bag'ishlangan bo'lib, turli-tuman
madaniyatlarda marketing terminlarining qo'llanilishini tahlil qiladi. Xalqaro
marketingda aynan shu so'zlar turli madaniyatlarda turlicha ma'nolarni anglatishi
mumkinligi hamda bu xato tushunishga va hatto to'qnashuvlarga olib kelishi
mumkinligi ko'rsatiladi. Tadqiqotda tilning o'ziga xos xususiyatlari, madaniy
qadriyatlar, e'tiqodlar shu bilan birga kontekstning marketing terminologiyasiga ta'siri
o'rganiladi. Ushbu tahlil xalqaro marketing mutaxassislari uchun madaniy o'ziga
xoslikni tushunish va xalqaro bozorlarda muvaffaqiyatga erishish uchun muhim
bo'lgan yo'nalishni belgilaydi.
References
References:
"Tiling Madaniyat O'rtasidagi Aloqa" - M.A. Shodiev
"Madaniyatshunoslik Asoslari" - N.A. Qosimov
"International Marketing" - Philip R. Cateora, John L. Graham
"Marketing in a Global Environment" - Michael R. Czinkota, Ilkka A. Ronkainen
"Global Marketing Management" - Warren J. Keegan
"Marketing Across Cultures" - Pervez N. Ghauri, Philip Cateora
"Marketing Communication: An Integrated Approach" - Dennis L. Wilcox, William
H. Snell, Phillip R. Agee
"Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communication
Perspective" - Kenneth E. Clow, Donald Baack