INGLIZ MARKETING TERMINOLOGIYASINING NOMINATIV O‘ZIGA XOSLIGI.
Keywords:
Kalit so'zlar: Termin, terminologiya, ingliz iqtisodiy terminologiyasi, kognitiv lingvistika, terminologik nominatsiya.Abstract
Annotatsiya :Maqolada atama va terminologiya tushunchalari ko'rib chiqiladi,
chunki ular terminologiyaning klassik umumiy nazariyasida ham, kognitiv
tilshunoslikda ham ko'rib chiqiladi. Ingliz iqtisodiy terminologiyasi sohasi
terminologlarga taqdim etilgan tadqiqot maqsadini tashkil etuvchi ilmiy va
professional nominatsiyalar mohiyatini tushunishga yordam beradigan nazariy
ko'rsatmalarni ishlab chiqish va aniqlashtirish uchun keng materiallarni taqdim etadi.
Kognitiv yondashuv orqali ko'rib chiqiladigan atamalarni shakllantirish jarayonlari
kontseptualizatsiya va toifalarga bo'linish bilan bog'liq holda ko'rib chiqiladi va
sotuvchilarning ijodiy nominativ modellarini ochib berishga yordam beradi, chunki bu
tilshunoslikning antropotsentrik yo'nalishi doirasida muhim hisoblanadi.
References
Temmerman, R. (2000), Terminologiyaning yangi usullariga.
Cycarkina, N.N. (2012), “Zamonaviy ingliz tilida ijtimoiy munosabatlarning
kontseptual sohasini ob'ektivlashtirish”, fan doktori avtoreferati. (Philol.)
dissertatsiyasi, SPbGUEF, SPb., RUS.
Golovanova, E.I. (2013), "Kognitiv terminologiya: muammolar, vositalar,
rivojlanish yo'nalishlari va istiqbollari", Chelyabinsk davlat universiteti
axborotnomasi. yo'q. 24 (315), nashr. 82, Filologiya, san’at tarixi, 13–18-betlar.
Kiseleva, S.V. (2009), Sushchnost' mnohoznachnogo slova v angliiskom yazyke
[Ingliz tilidagi polisemantik so'zning mohiyati], SPb., Asterion, RUS.
Felber, H. (1985), Terminologiya qo'llanmasi, Yunesko, Infoterm, Parij, FRA. 8.
Kotler, Ph. and Kelle