YUQORI SINFLARNING MATEMATIKA DARSLARIDA AMALIY ISHLAR VA ULARNI TASHKIL ETISH METODIKASI.
Keywords:
Kalit so'zlar: amaliy ish, matematika darslari, yuqori sinflar, metodika, tashkilot.Abstract
Annotatsiya. Ushbu maqola yuqori sinf o'quvchilari uchun matematika
darslarida amaliy ishlarning ahamiyatini o'rganadi va samarali metodologiya va
tashkilot haqida tushuncha beradi. Maqolada chuqurroq tushunish, tanqidiy fikrlash va
muammolarni hal qilish ko'nikmalarini rivojlantirishda amaliy ishlarning ahamiyati
muhokama qilinadi. U amaliy ishlarni matematika darslariga qo'shishning turli
usullarini taqdim etadi, potentsial natijalarni tahlil qiladi va amaliy ishlarni
muvaffaqiyatli amalga oshirish bo'yicha takliflar beradi. Topilmalar amaliy ishning
talabalarni jalb qilish, tushunish va umumiy ta'lim natijalariga ijobiy ta'sirini
ta'kidlaydi.
References
Malaxovskiy V. “Tanish va notanish raqamlar”. Kalinigrad, FGUIPP. 2004.
Ta'lim tizimida yangi pedagogik va axborot texnologiyalari: o'quv qo'llanma.
M.Buxarkina, V.Mosiyeva. M., 2000.
Jumayev M.E. va boshqalar. Matematika o’qitish metodikasi (kasb-hunar
kollejlari o’quvchilari uchun o’quv qo’llanma) – T.: ”Ilm-Ziyo”, 2003, 240-bet
Jumayev M.E. „Matematika o’qitish metodikasidan praktikum“- Toshkent.:
O’qituvchi, 2004, 328 bet.
Jumayev M.E. Bolalarda matematika tushunchalarni shakllantirish nazariyasi.-
T.: ”Ilm-Ziyo”, 2005, 240-bet