Integratsiyalashgan ta`limni takomillashtirishning pedagogik-psixologik imkoniyatlari

Authors

  • Saidova Zilola Gadoymurodovna

Keywords:

integratsiyalashgan ta'lim, pedagogik strategiyalar, psixologik yondashuvlar, inklyuziv sinflar, o'quv yutuqlari, ijtimoiy rivojlanish., интегрированное образование, педагогические стратегии, психологические подходы, инклюзивные занятия, образовательные достижения, социальное развитие., integrated education, pedagogical strategies, psychological approaches, inclusive classes, educational achievements, social development.

Abstract

Ushbu maqola integratsiyalashgan ta'limni takomillashtirishning pedagogik-psixologik imkoniyatlarini o'rganadi. Turli xil qobiliyat va kelib chiqishi bo'lgan talabalarni asosiy sinflarga qo'shishni maqsad qilgan integratsiyalashgan ta'lim pedagogik strategiyalar va psixologik yondashuvlarning puxta aralashmasini talab qiladi. Ushbu maqolada turli usullar muhokama qilinadi, empirik natijalar taqdim etiladi va integratsiyalashgan ta'limning afzalliklari haqida tushuncha beriladi. Muhokama inklyuziv muhitni rivojlantirish muhimligini ta'kidlaydi va o'qituvchilar va siyosatchilar uchun tavsiyalar beradi.

В данной статье исследуются педагогические и психологические возможности совершенствования интегрированного образования. Инклюзивное образование, целью которого является вовлечение в обычные классы учащихся с разными способностями и опытом, требует тщательного сочетания педагогических стратегий и психологических подходов. В этой статье обсуждаются различные методы, представлены эмпирические результаты и дается представление о преимуществах интегрированного обучения. Дискуссия подчеркивает важность содействия созданию инклюзивной среды и дает рекомендации педагогам и политикам.

This article explores the pedagogical and psychological possibilities of improving integrated education. Inclusive education, which aims to include students of diverse abilities and backgrounds in mainstream classrooms, requires a careful mix of pedagogical strategies and psychological approaches. This article discusses various methods, presents empirical results, and provides insight into the benefits of integrated learning. The discussion highlights the importance of fostering an inclusive environment and provides recommendations for educators and policy makers.

Author Biography

Saidova Zilola Gadoymurodovna

Buxoro davlat unversiteti

mustaqil izlanuvchisi

ta'limning zamonaviy tronsformatsiyasi

Published

2024-01-13