TABIATNI ESTETIK IDROK ETISHDA TASVIRIY FAOLIYATNING ROLI
Keywords:
tasviriy faoliyat, shaxs sifati, badiiy-estetik madaniyat, ma’naviyat, bolalar, rasm chizish, maktabgacha ta’lim, Изобразительное искусство, личность, художественно-эстетическая культура, духовность, дети, живопись, дошкольное образование, Fine arts, personality, artistic and aesthetic culture, spirituality, children, painting, preschool educationAbstract
Annotatsiya: Ushbu maqolada tasviriy faoliyat tushunchasi tub negizi, tasviriy faoliyat turlari mazmun-mohiyati, bolalarning shaxs sifatida shakllanishlarida taniqli pedagog-psixologlarning fikrlari, maktabgacha yoshdagi bolalarning shaxs sifatida badiiy-estetik madaniyati va ma’naviyatini yuksaltirishda tasviriy faoliyatning tutgan o’rni haqida ma’lumotlar keltirilgan.
Аннотация: В данной статье представлена информация об основах понятия изобразительной деятельности, содержании видов изобразительной деятельности, взглядах известных педагогов-психологов на формирование детей как личности, роли изобразительной деятельности в воспитании художественно-эстетического культура и духовность дошкольников.
Abstract: This article provides information about the basics of the concept of visual activity, the content of types of visual activity, the views of famous educational psychologists on the formation of children as individuals, the role of visual activity in the education of artistic and aesthetic culture and spirituality of preschool children.