Boshlang`ich sinf o`quvchilarning maktabga moslashuvining xususiyatlari
Ключевые слова:
vizual analizatorlar, ijtimoiy, ichki pozitsiyasi, muvozanat, moslashish, o'quv faoliyati, psixofiziologik rivojlanish, vizual-majoziy xotira, qo'zg'aluvchanlik, xarakter., зрительные анализаторы, социальное, внутреннее положение, равновесие, адаптация, учебная деятельность, психофизиологическое развитие, зрительно-образная память, возбудимость, характер., visual analyzers, social, internal position, balance, adaptation, educational activity, psychophysiological development, visual-figurative memory, excitability, character.Аннотация
Ushbu maqolada bugungi kunda moslashish atamasining turli xildagi tushunchalari hamda olimlarning berilgan ma`lumotlari keltirilgan. Bundan tashqari boshlang'ich maktab yoshining psixologik xususiyatlarini ajratib ko'rsatish mumkin: hokimiyatga bo'ysunish, ta'sirchanlik va sezgirlikning kuchayishi, hamda maktabning boshida ular bilan sodir bo'ladigan ko'plab hodisalar va narsalarga sodda va o'ynoqi munosabat bildirishlari haqidagi fikr-mulohazalar ta`kidlangan. Shuningdek, yosh maktab o'quvchilari ishonchning ortishi bilan ajralib turishi ham diqqatga sazovor joylari berilgan.
В данной статье представлены современные представления о термине «адаптация» и информация, предоставленная учеными. Кроме того, можно выделить психологические особенности младшего школьного возраста: подчинение авторитету, повышенную впечатлительность и чувствительность, а также простые и игровые реакции на многие события и вещи, происходящие с ними в начале школьного обучения. Примечательно также, что юные школьники отличаются повышенной уверенностью в себе.
This article presents today's various concepts of the term adaptation and the information provided by scientists. In addition, the psychological characteristics of primary school age can be distinguished: obedience to authority, increased impressionability and sensitivity, as well as simple and playful reactions to many events and things that happen to them at the beginning of school. comments are highlighted. It is also noteworthy that young schoolchildren are distinguished by increased confidence.