Boshlang’ich ta’limda ingliz tilini o’qitishda raqamli texnologiyalardan foydalanish
Ключевые слова:
Boshlang’ich ta’lim, ingliz tilini o’qitish, raqamli texnologiyalar, integratsiya, empirik tadqiqotlarАннотация
Ushbu tezis ingliz tili oʻqituvchilari oʻrtasida raqamli texnologiyalarni integratsiyalash amaliyoti va bu jarayonga taʼsir etuvchi omillarni tushunishni rivojlantirishga qaratilgan. Ko'rib chiqilgan jurnallardan olingan jami 20 ta empirik tadqiqotlar sinchkovlik bilan sintez qilish va baholashdan oldin bir nechta qo'shilish mezonlari asosida tanlangan. Ushbu tadqiqotlardan olingan asosiy topilmalar ikkita tadqiqot savoliga javob sifatida ikki qismga bo'lingan. Birinchidan, joriy etish nuqtai nazaridan raqamli texnologiyalar asosan o'qituvchilarga yo'naltirilgan maqsadlarda qo'llanilishi aniqlandi. Ikkinchidan, raqamli texnologiyalarni o‘zlashtirishga hissa qo‘shuvchi bir qancha omillar orasida o‘qituvchilarning pedagogik e’tiqodlari, raqamli texnologiyalar integratsiyasiga bo‘lgan malakasi va ishonchi, resurslarning mavjudligi, kasbiy rivojlanish va ijtimoiy-madaniy kontekst kiradi. Ushbu maqolaning takroriy xulosalariga asoslanib, tadqiqot, amaliyot qoidalarini ishlab chiqish nuqtai nazaridan tavsiyalar berilgan.