BOLALARNI MAKTABGA TAYYORLASHNING METODIK-TASHKILIY ASOSLARI

Authors

  • Ozoda

Keywords:

Kalit so’zlar: Metodika, ta’lim, tarbiya,psixologik muhit, shaxs,rag’batlantirish.

Abstract

Annotatsiya: Ushbu maqolada bolalarni maktabga tayyorlashning metodik-
tashkiliy asoslari haqida fikr yuritiladi.

References

Adabiyotlar ro’yxati

G‘ozievE.G. Umumiypsixologiya.Toshkent.2002.1-2kitob.

Nishonova.Z.TDo`stmuxamedovaSH.A, Pedagogikpsixologiya.

O’quvqo’llanmaT.2011

DavletshinM.G.,MavlonovM.M,To`ychievaS.M.,"Yoshvapedagogikpsixologiya”

O’quvqo’llanma Toshkent, TDPU,2008yil.

NishonovaZ.T.,AlimovaG.Bolalarpsixologiyasivaunio`qitishmetodikasi.O’quvqo

’llanmaT.TDPU,2005

www.ziyonet.uz

www.psychology.ru

O`zbekiston Respublikasining 2019 yil 16 dekabrdagi “Maktabgacha ta`lim va

tarbiya to`g`risida`gi 595-sonli Qonuni

O`zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020 yil 22 dekabrdagi

“Maktabgacha ta`lim va tarbiyaning Davlat standarti` 802-sonli Qarori

O`zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2018 yil 8 dekabrdagi

“Bolalarni boshlang`ich ta`limga majburiy bir yillik tayyorlashga bosqichma-

bosqich o`tish chora-tadbirlari to`g`risida`gi 999-sonli qarori

O`zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020 yil 9 martdagi “Bolalarni

boshlang`ich ta`limga majburiy bir yillik tayyorlash tizimini yanada rivojlantirish

chora-tadbirlari to`g`risida`gi 132-son Qarori

O`zbekiston Respublikasi Maktabgacha ta`lim vazirligining 2020 yil 27 martdagi

-son buyrug‘i asosida qabul qilingan “Ilm yo‘li” variativ dasturi. 6 yoshdan 7

yoshgacha bo‘lgan bolalarni maktab ta’limiga tayyorlash

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 8-maydagi “Oʻzbekiston

Respublikasi Maktabgacha taʼlim tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish

Konsepsiyasi”

2019 yil 13 maydagi “Maktabgacha ta’lim tashkilotlari faoliyatini yanada

takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 391-sonli Qarori

Published

2024-03-14

How to Cite

Ozoda. (2024). BOLALARNI MAKTABGA TAYYORLASHNING METODIK-TASHKILIY ASOSLARI . TADQIQOTLAR.UZ, 34(1), 69–72. Retrieved from https://tadqiqotlar.uz/new/article/view/2352