TURISTIK REKLAMA SAMARADORLIGINI OSHIRISH O‘ZBEKISTON MISOLIDA

Authors

  • Xasanov Xojimurod To‘ychiboy o‘g‘li

Keywords:

Kalit so‘z: Reklama, Aydar-Arnasoy, you tube blogerlari, yarmarka.

Abstract

Annotatsiya: Maqolada o‘tgan yillar mobaynida O‘zbekistonda sifatli, ichki va
xalqaro reklamalarni tashkil etishda amalga oshirilgan hamda oshirilayotgan ishlar
haqida fikr yuritilgan.Ma’lumki xorijy mehmonlarni mamlakatga chorlash bevosita
reklamalar bilan bog‘liq. Ushbu maqolada hukumat tomonidan reklama sohasidagi
qilingan ayrim yangiliklar keltiriladi.

References

Foydalanilgan adabiyotlar ro‘yhati

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining qarori, 02.12.2016 yildagi PQ-2666-

son/ O‘ZBEKISTON RESPUBLIKASI TURIZMNI RIVOJLANTIRISH

DAVLAT QO‘MITASI FAOLIYATINI TASHKIL ETISH TO‘G‘RISIDA.

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qarori, 22.04.2019 yildagi

-son/ AYDAR-ARNASOY KO‘LLAR TIZIMINING BIOLOGIK

RESURSLARIDAN FOYDALANISH SAMARADORLIGINI YANADA

OSHIRISH CHORA-TADBIRLARI TO‘G‘RISIDA.

K.M..Ibodov.TURIZMDA MARKETING_Toshkent/Fan va texnologiyalar

nashriyoti,2018-yil.

https://uz.wikipedia.org/wiki/Reklama

Published

2024-04-21

How to Cite

Xasanov Xojimurod To‘ychiboy o‘g‘li. (2024). TURISTIK REKLAMA SAMARADORLIGINI OSHIRISH O‘ZBEKISTON MISOLIDA . TADQIQOTLAR.UZ, 36(4), 3–5. Retrieved from https://tadqiqotlar.uz/new/article/view/2732