BOSHLANG‘ICH SINF OʻQUVCHILARIDA O‘QUV FAOLIYATI SHAKLLANISHINING PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI
Keywords:
Kalit so‘zlar: boshlang‘ich sinf bolalari, o‘quv faoliyati, o‘qitish jarayoni, o‘quv faoliyatining asosiy komponetlari, ta’limga moslashish.Abstract
Annotatsiya: Maqolada boshlang‘ich sinf bolalarida o‘quv faoliyatining
xususiyatlari o‘rganilgan. Boshlang‘ich sinf yoshidagi bolalarni o‘qitish jarayoni,
o‘quv faoliyatining asosiy komponetlari: o‘quv masalalari, o‘quv vaziyatlari, o‘quv
harakatlari, nazorat qilish va baholash bilan tanishtirishdan boshlanadi. Boshlang‘ich
sinf o‘qituvchilarini ta’limga moslashish sifatlarini baholash va to‘plangan tadqiqot
ishlari natijalarining psixologik tahlili keltirilgan.
References
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR:
Avlaev O.U. Boshlang‘ich sinf o‘quvchilari tasavvurida o‘qituvchi timsoli.
“Maktab va hayot” jurnali. 2019, №2, 5-8 b.
Avlaev O.U. Talabalar kamolotida ijtimoiy intellektning gender farqlari.
«Psixologiya» ilmiy jurnal.2021. № 1, 34-41 betlar.
3.Abduvali Burkhonov, Orif Avlaev, Shoira Abdujalilova, Akram Otaev.
Responsibility as a criterion for determining personal maturity E3S Web of Conferences 244, 11059 (2021) https://doi.org/10.1051/ e3sconf/202124411059
EMMFT-2020
G‘oziev E.G‘. O‘quvchilarning o‘quv faoliyatini boshqarish. – Toshkent, 1988.
- 102 b.