KICHIK MAKTAB YOSHIDAGI BOLALARNING MAKTABGA MOSLASHUVINI OʻRGANISH

Authors

  • Esanova Gulmira Abduraxmanovna
  • Kadirova Nargiza Shuxratovna

Keywords:

ishlar, motivatsiya, psixofiziologik holat, individuallik, “psixologik salomatlik”.

Abstract

ANNOTATSIYA
Ushbu maqolada maktabga qabul qilingan olti yoshli bolalarni yangi ijtimoiy
muhitga moslashtirish,barkamol shaxsni tarbiyalashda u dunyoga kelganidan
boshlab, to maktabgacha tarbiya yoshigacha bo‘lgan davrdagi psixologik
xususiyatlarini bilish tarbiyachilar, pedagoglar va psixologlar, ota-onalar uchun
muhim ahamiyatga ega. Tadqiqotda maktabgacha tarbiya yoshidagi bolalik, ya’ni
bola tug‘ilganidan boshlab, maktab yoshigacha bo‘lgan davrini qamrab olgan.
Shuningdek, bolalar psixologiyasining hozirgi vaqtdagi dolzarb muammolari ko‘proq
o‘z aksini topgan.

References

FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR

Ta’lim to‘g‘risida. O‘zbekiston Respublikasining Qonuni. – T.: O‘zbekiston.

Mirziyoev Sh.M. Buyuk kelajagimizni mard va olijanob xalqimiz bilan quramiz. –

T.:O‘zbekiston, 2017.

2017-2021 yillarda O‘zbekiston Respublikasini rivojlantirishning beshta ustuvor

yo‘nalishlari bo‘yicha harakatlar strategiyasi// https://www.lex.Uz 5. G‘oziev E.G.

Umumiy psixologiya. Toshkent. 2002.1-2 kitob.

Югай А.Х., Мираширова Н.А. “Oбщая психология” – Ташкент 2014.

Дружинина В.. “Психология “. Учебник. “Питер”, 2003.

Published

2024-05-22

How to Cite

Esanova Gulmira Abduraxmanovna, & Kadirova Nargiza Shuxratovna. (2024). KICHIK MAKTAB YOSHIDAGI BOLALARNING MAKTABGA MOSLASHUVINI OʻRGANISH . TADQIQOTLAR.UZ, 38(8), 118–121. Retrieved from https://tadqiqotlar.uz/new/article/view/3423