MAKTAB JAMOASIDA PSIXOLOGIK SOG‘LOM MUHITNI SHAKLLANTIRISHNING DOLZARB MASALALARI

Authors

  • Rahmonova Marg‘ubaxon Olimjonovna

Keywords:

Kalit so‘zlar: ta’lim, ta’lim muassasasi, o‘qituvchi, pedagogik, psixologik, psixokorreksiya, korreksion pedagogika

Abstract


Annotatsiya: Maqolada ta’lim muassasalari jamoasida sog‘lom muhitni
yaratishning pedagogik-psixologik asoslarini tahliliga e’tibor qaratilgan. Jamoadagi
psixologik zo‘riqishlarni bartaraf etish, ta’lim muassasasi rahbari va
bo‘ysunuvchilarning kasbiy mahoratini oshirish, xodimlarning bo‘sh vaqtlarini to‘g‘ri
tashkillashtirish, mehnat faoliyatini tashkil etishga takliflarni erkin kiritish
imkoniyatini yaratish, jamoada do‘stona, shuningdek faoliyatda hamkorlik
munosabatlarini yaratish.

References

FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR:

Дусмухамедова Ш., Салиева Д., Максимова Л. А. Соотношение уровня

развития академической самостоятельности младших школьников с

показателями учебной мотивации и стилем педагогической деятельности (на

примере учащихся начальных школ Узбекистана) //Педагогическое

образование в России. – 2020. – №. 2. – С. 77-83.

Дусмухамедов О. С., Дусмухамедова Ш. А. ЎЗБЕКИСТОН АҲОЛИСИНИНГ

МОЛИЯВИЙ САВОДХОНЛИГИНИ ОШИРИШ ИСТИҚБОЛЛАРИ

ПЕРСПЕКТИВЫ ПОВЫШЕНИЯ ФИНАНСОВОЙ PSIXOLOGIYA VA

SOTSIOLOGIYA ILMIY JURNALI 17 Aprel / 2024 YIL / 5 – SON 99

ГРАМОТНОСТИ НАСЕЛЕНИЯ УЗБЕКИСТАНА //ББК 74.48 Р 76. – С. 193.

Khamidovna K. Z. Professional orientation of communicative competence of

students //European science. – 2020. – №. 2-2 (51).

Касимова З. Х. Особенности национальных ценностей и межкультурных

коммуникаций в содержании гуманитарного образования //Вестник науки и

образования. – 2019. – №. 22-3 (76).

Khamidovna K. Z. Application of interactive methods in teaching psychology

//ACADEMICIA: An International Multidisciplinary Research Journal. – 2020. – Т.

– №. 9. – С. 197-205

Published

2024-06-12

How to Cite

Rahmonova Marg‘ubaxon Olimjonovna. (2024). MAKTAB JAMOASIDA PSIXOLOGIK SOG‘LOM MUHITNI SHAKLLANTIRISHNING DOLZARB MASALALARI . TADQIQOTLAR.UZ, 40(1), 141–145. Retrieved from https://tadqiqotlar.uz/new/article/view/3826