TO’QIMACHILIK SANOATIDA MAHALLIY BRENDLAR OMMAPOBLIGINI OSHIRISHDA TASHQI SAVDO OPERATSIYALARINING TAHLILI

Authors

  • Ibragimov Xusan Usmonjon o’g’li

Keywords:

Kalit so‘zlar: Toʻqimachilik, ip gazlama,tikish-trikotaj mahsulotlari, eksport, sanoat, paxta, korxona, marketing, modernizatsiya qilish, texnik va texnologik.

Abstract

Mamlakatimizda 2017-yildan boshlab to’qimachilik sanoati shiddatli darajada
rivojlanib, O’zbekiston tub ma’noda to’qimachilik sanoatida ulkan burilish yasab,
taraqqiy topa boshladi, va to’qimachilik sanoati O’zbekiston iqtisodiyotining
drayverlaridan biriga aylandi. Qisqa davr mobaynida, to’qimachilik vatikuv –
tirkotaj(tayyor mahsulotgacha bo’lgan jarayon) sanoatini yanada rivojlantirish uchun
zarur normativ xujjatlar va qulay sharoitlar yaratish, xalqaro standart talablar asosida
faoliyat olib boradigan tuzilmalar tashkil etildi. Keying yillarda esa paxta tolasini
chuqur qayta ishlash negizida yuqori qoʻshilgan narxli, korxona bozorlarda talab
qilinadigan tayyor toʻqimachilik va tikish-trikotaj mahsulotlari ishlab chiqarish
belgilangan. Shu bilgan.

Published

2024-06-19

How to Cite

Ibragimov Xusan Usmonjon o’g’li. (2024). TO’QIMACHILIK SANOATIDA MAHALLIY BRENDLAR OMMAPOBLIGINI OSHIRISHDA TASHQI SAVDO OPERATSIYALARINING TAHLILI . TADQIQOTLAR.UZ, 40(3), 124–129. Retrieved from https://tadqiqotlar.uz/new/article/view/3904