TRIGONOMETRIK TENGLAMALARNI YECHISHNI O’QITISHNING BA’ZI USULLARI HAQIDA
Keywords:
Kalit so’zlar: trigonometriya, funksiya, davr, trigonometrik yig‘ indi, aniqlanish sohasi, argument, tenglamalar bir jinsli, daraja pasaytirish.Abstract
Annotasiya. Maqolada trigonometrik funksiyalarning kelib chiqishi tarixi
haqida qisqacha tarixiy ma’lumotlar keltirilgan. Trigonometrik funksiyalarning
davri, aniqlanish sohasi, triganometrik ifodalarni yig’indidan ko’paytmaga o’tish
formulalari keltirilib, ularga doir misollarni yechish yo’llari yoritilgan.
References
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
Avezov A.X. Matematikani o’qitishda interfaol metodlar: «Keys-stadi» metodi
// Science and Education, scientific journal, 2:12 (2021), 462-470 b.
Avezov A.X. Funksiyaning to’la o’zgarishini hisoblashga doir misollar yechish
yo’llari haqida // Science and Education, scientific journal, 2:12 (2021), 50-61 b.
Avezov A.X. «Kompleks sonlar» mavzusini o’qitishda «Bumerang»
texnologiyasi // Science and Education, scientific journal, 2:12 (2021), 430-440 b.
Avezov A.X. Funksiya hosilasi mavzusini o’qitishda «Kichik guruhlarda ishlash»
metodi // Science and Education, scientific journal, 2:12 (2021), 441-450 b.
Avezov A.X. Ta’limning turli bosqichlarida innovatsion texnologiyalardan
foydalanish samaradorligini oshirish // Science and Education, scientific
journal, 2:11 (2021), с. 789-797.
Avezov A.X. Oliy matematika fanini oʻqitishda tabaqalash texnologiyasidan
foydalanish imkoniyatlari // Science and Education, scientific journal, 2:11
(2021), с. 778-788.
Avezov A.X. Умумтаълим мактаблардаги математика дарсларида ахборот
технологияларини ривожлантириш тамойиллари // Science and Education,
scientific journal 2:11 (2021), 749-758 б.
Avezov A.X. Matematika oʻqitishning tatbiqiy metodlari // Pedagogik mahorat,
, Maxsus son. 52-57 b.
Шукурова М.Ф., Раупова М.Х. Каср тартибли интегралларни ҳисоблашга
доир методик тавсиялар // Science and Education, scientific journal, 3:3 (2022),
р.65-76.
Avezov A.X., Rakhmatova N. Eyler integrallarining tatbiqlari // Scientific
progress, 2:1 (2021),1397-1406 b