TALABALARDA INTERNET TEXNOLOGIYALARIDAN FOYDALANISHNING AFZALLIK XUSUSIYATLARI

Authors

  • Sherqo‘ziyeva Zarnigor Farhodjon qizi
  • Muhammadjonova O‘g’iloy Bahodirjon qizi

Keywords:

Kalit so‘zlar: jahon miqyosi, dolzarb, axbarot texnologiyalari, axbarot tarmog’I, ta’lim va tarbiya

Abstract

Annotatsiya: Mazkur maqolada, internet texnologiyalari haqida ma’lumot
hamda internet texnologiyalaridan foydalanishning zamonaviy xususiyatlari,
shuningdek, internet texnologiyalarining foydali xususiyatlari va metod usullari haqida
ma’lumotlar berilib o‘tilib, talaba yoshlarning bu texnologiyalardan foydalanishning
afzallik xususiuyatlari haqida keng ma’lumotlar berilib o‘tilgan.

References

Foydalanilgan adabiyotlar:

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 25-yanvardagi “Xalq ta’limi

sohasidagi ilmiytadqiqot faoliyatini qo‘llab quvvatlash hamda uzluksiz kasbiy

rivojlantirish tizimini joriy qilish chora-tadbirlari to‘g’risida”gi PQ-4963-son qarori

https://lex.uz/docs/-5239538.

Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 17

yanvardagi “Xalq ta’limi xodimlarini uzluksiz kasbiy rivojlantirish tizimini

tashkil etish tartibi to‘g’risida”gi 25-son qarori. https://lex.uz/ru/docs/-

?ONDATE=18.01.2022%2000.

Маннанова Н.Х. Ўзбекистонда педагог кадрлар малакасини ошириш

тизимида масофавий таълимнинг шаклланиши ва ривожланиши. (Phd). …дис.

– Тошкент, 2019. – 143 б.

Alkarov E.M. Axborot kommunikatsiya texnologiyalari asosida pedagog kadrlar

uzluksiz kasbiy rivojlanishini boshqarish samaradorligini oshirish. (PhD)… diss. –

Toshkent, 2021. – 140 b.

Sheraliyev O.Sh. Masofaviy ta’lim tizimida tinglovchilar bilim darajasini nazorat

qilishda avtomatlashtirilgan tizimlardan foydalanish metodikasi. (magistr)… diss.

– Qo‘qon, 2021. – 82 b.

Published

2024-02-26

How to Cite

Sherqo‘ziyeva Zarnigor Farhodjon qizi, & Muhammadjonova O‘g’iloy Bahodirjon qizi. (2024). TALABALARDA INTERNET TEXNOLOGIYALARIDAN FOYDALANISHNING AFZALLIK XUSUSIYATLARI . TADQIQOTLAR.UZ, 33(1), 82–87. Retrieved from http://tadqiqotlar.uz/index.php/new/article/view/2268