СУҒУРТА СОҲАСИНИНГ САМАРАДОРЛИГИНИ БАҲОЛАШ

Authors

  • И.Х.Абдурахмонов

Keywords:

Таянч сўз ва иборалар: суғурта, суғурта функциялари, суғурта самарадорлиги, суғурта соҳалари, суғуртанинг ижтимоий тамойиллари

Abstract

Мақолада суғурта соҳасининг ижтимоий-иқтисодий механизм сифатидаги
моҳияти ва унинг самарадорлигини баҳолашнинг мавжуд ёндашувлари таҳлил
қилинган. Ҳозирги кунгача самардорликни баҳолаш бўйича ягона ёндашувнинг
мавжуд эмаслиги муаммонинг долзарблиги белгилайди. Суғуртанинг
самарадорлигини аниқлаш нафақат алоҳида суғурта компанияси учун, балки
суғурта соҳасининг мамлакат ва минтақа иқтисодиёти учун аҳамияти нуқтаи
назаридан ҳам зарурдир.

References

Адабиётлар руйхати

Большунова Т.В. Критерии и показатели оценки социальной эффективности

страхования // Вестник Тамбовского университета. Серия: гуманитарные

науки. 2008. Вып. 10. С. 195–197.

Шарапова С.А. Оценка эффективности управления сбытовыми каналами

страховой компании на рынке промышленного страхования // Вестник

Московского городского педагогического университета. Серия: Экономика.

№ 1. С. 84–94.

Abdurakhmonov, I. (2020) "Regulation of the insurance market and

implementation of effective mechanisms of prudential control," International

Finance and Accounting: Vol. 2020: Iss. 2, Article 10. Available at:

https://uzjournals.edu.uz/interfinance/vol2020/iss2/10

Abdurakhmonov, I. (2020). Methods and approaches to evaluating the insurance

industry efficiency. International Finance and Accounting, 2020(3), 7.

Abdurakhmonov PhD, I. (2020). Impact of insurance services on the development

of real sector enterprises. International Finance and Accounting, 2020(6), 7.

Абдурахмонов, И. (2022). Суғурта соҳасида рақамли технологияларни қўллаш

истиқболари. MOLIYA VA BANK ISHI, 8(1), 95–99. Retrieved from

https://journal.bfa.uz/index.php/bfaj/article/view/82.

Abduraxmonov, I. (2022). Sugʻurta sohalarining shakllanish tendensiyalari.

MOLIYA VA BANK ISHI, 8(3), 60-67.

Ilyas, A. (2018). Insurance market analysis methods: case-study from Uzbekistan.

SAARJ Journal on Banking & Insurance Research, 7(1), 59-68.

Abduraxmonov, I., Abduraimova, M., & Abdullayeva, N. (2018). Sug ‘urta

nazariyasi va amaliyoti. O’quv qo’llanma. Toshkent.“IQTDISOD-MOLIYA.

Ilyas, A. (2018). Competition in the insurance market of Uzbekistan. Asian journal

of management sciences & education, 7(2), 56-61.

Khurshidovich, A. I. (2021). Issues of innovative development of insurance in

Uzbekistan. International Journal of Management IT and Engineering, 11(7), 91-

Abdurahmonov, I. (2020). Efficiency of organizing the activities of insurance

intermediaries in the development of insurance sector. International Finance and

Accounting, 2020(1), 5.

Abdurakhmonov, I. (2020) "Prospects for applying new marketing technologies in

the insurance industry," International Finance and Accounting: Vol. 2020: Iss. 4,

Article 6. Available at: https://uzjournals.edu.uz/interfinance/vol2020/iss4/6.

Абдурахмонов, И. Х. (2023). Ўзбекистон Республикасида суғурта

тармоқларини ривожлантиришнинг концептуал асослари. Автореферат

дисс... и. ф. д, 78.

Абдурахмонов, И. Х. (2010). Ўзбекистон Республикасида жавобгарликни

суғурталашнинг амалиётини такомиллаштириш. Автореф. дисс.... и. ф. н, 26.

Абдурахмонов, И. Х. (2018). Суғурта назарияси ва амалиёти. Ўқув қўлланма.

Т.:“Иқтисод-Молия” нашриёти, 23-24.

Абдурахмонов, И. (2020). Суғурта бозорини тартибга солиш ва пруденциал

назоратнинг самарали механизмларини жорий этиш,“. Халқаро молия ва

ҳисоб” илмий электрон журнали, 2.

Абдурахмонов, И. Х. (2019). Теория и практика страхования. Учебник/–

Т.:«Иқтисод молия, 353-354.

Ilyos, A. (2019). Fair tariff policy in insurance: Theory and methods of calculation.

SAARJ Journal on Banking & Insurance Research, 8(2), 20-27.

Абдурахмонов И.Х. (2022) Суғурта соҳасида янги рақобат кўринишлари:

назарий асос ва иқтисодий таҳлил. “Moliya va bank ishi” илмий журнал. №2,

-150 б.

Абдурахмонов И.Х. (2022) Суғурта соҳасида рақамли технологияларни

қўллаш истиқболари. “Moliya va bank ishi” илмий журнал. №1, 95-99 б.

Абдурахмонов И.Х. (2020) Суғурта соҳасида маркетингнинг янги

технологияларини қўллаш истиқболлари. “Халқаро молия ва ҳисоб” илмий

журнали. №4, 1-10 б.

Published

2024-05-07

How to Cite

И.Х.Абдурахмонов. (2024). СУҒУРТА СОҲАСИНИНГ САМАРАДОРЛИГИНИ БАҲОЛАШ . TADQIQOTLAR.UZ, 37(6), 161–167. Retrieved from http://tadqiqotlar.uz/index.php/new/article/view/3019