MUSIQANING BOLALAR PSIXOLOGIYASIGA TA'SIRI.
Ключевые слова:
Kalit so'zlar: musiqa, bolalar, psixologiya, kognitiv rivojlanish, hissiy farovonlik, ijtimoiy o'zaro ta'sir.Аннотация
Annotatsiya. Ushbu maqola musiqaning bolalar psixologiyasiga ko'p qirrali
ta'sirini o'rganadi, bu ta'sirning hissiy, kognitiv va ijtimoiy o'lchamlarini o'rganadi.
Musiqa, bolalar, psixologiya, kognitiv rivojlanish, hissiy farovonlik va ijtimoiy o'zaro
ta'sir kabi kalit so'zlar muhokama qilinadi. Tadqiqotda mavjud tadqiqotlar haqida
tushuncha berish uchun keng qamrovli adabiyotlar tahlili, so'ngra tegishli tadqiqotlarda
qo'llaniladigan metodologiyalar muhokama qilinadi. Natijalar bo'limi asosiy
topilmalarni umumlashtiradi va musiqaning bolalar psixologiyasiga ta'siri haqida puxta
muhokamaga olib keladi. Xulosalar chiqarilib, kelgusidagi tadqiqotlar va amaliy
qo'llanmalar bo'yicha takliflar taqdim etiladi.
Библиографические ссылки
Adabiyotlar.
Ахутина Т. В., Иншакова О. Б. Нейропсихологическая диагностика,
обследование письма и чтения младших школьников. Москва: В. Секачев,
128 с.
Ахутина Т. В., Пылаева Н. М. Преодоление трудностей учения:
нейропсихологический подход. С.-Петербург: Питер, 2008. 320 с.
Глозман Ж. М., Павлов А. Е. Влияние занятий музыкой на развитие
пространственных и кинетических функций у детей младшего школьного
возраста // Психологическая наука и образование. 2007. № 3. С. 35–46.
Корсакова Н. К., Микадзе Ю. В., Балашова Е. Ю. Неуспевающие дети:
нейропсихологическая диагностика трудностей в обучении младших
школьников. Москва: Педагогическое общество России, 2001. 160 с.
Кэмпбелл Д. Эффект Моцарта / пер. с англ. Л. М. Щукин. Минск:
Попурри, 1999. 320 с.
Микадзе Ю. В. Нейропсихология детского возраста: учебное пособие. С.-
Петербург: Питер, 2008. 288 с.
Панюшева Т. Д. Музыкальный мозг: обзор отечественных и зарубежных
исследований // Асимметрия. 2008. Т. 2, № 2. С. 41–54