FIZIKA FANI O‘QITISH ASOSIDA TALABALARNI LOYIHAVIY- KONSTRUKTORLIK FAOLIYATI TAHLILI.

Авторы

  • YO.J.ODILOV

Ключевые слова:

Калит сўзлар: Мотивация, методология, дастурлаш, лойиҳалаш, конструкциялаш, компетенция, физик жараён, дидактик, интеграция, концептуал.

Аннотация


Аннотация: Мазкур мақолада “Дастурий инжиниринг” таълим йўналиши
талабаларини физика фанини ўқитиш орқали физикавий ҳодиса ва жараёнларни
лойиҳалаш ва конструкциялаш бўйича компетенцияларини шакллантириш,
уларни лойиҳавийконструкторлик фаолиятига тайёрлаш ҳақида фикр
юритилган. Ундан ташқари физика ўқув курсини ўқитишни ташкил этишнинг
лойиҳалаш босқичлари ва лойиҳавий-конструкторлик фаолиятининг мазмуний
блок-схемаси аниқ мисоллар орқали тушунтириб берилган.

Библиографические ссылки

Odilov YO.J. Fizika fanini o‘qitish asosida talabalarning loyihaviy-konstruktorlik

faoliyatini rivojlantirish // Mug‘әllim hәm үzliksiz bilimlendirio‘. Ilmiy-

metodikalыq jurnal. – Nөkis, 2021. – № 2. – B. 103-106 (13.00.00. № 20).

Odilov YO.J. Fizika fanini o‘qitishda zamonaviy pedagogik texnologiyalardan

foydalanish // Namangan davlat universiteti ilmiy axboroti. – Namangan, 2021. –

№ 11. – B. 22-24 (13.00.02. № 30).

Yo.J.Odilov. Fizika oʻqitish asosida talabalarni loyihaviy- konstruktorlik

faoliyatiga tayyorlash // Oʻzbekiston milliy universiteti xabarlari. 2022. № 1/11

Odilov YO.J. Fizikadan ta’lim berish asosida talabalarni kasbiy faoliyatga

tayyorlash metodikasi // Ta’lim va innovatsion tadqiqotlar. – Toshkent, 2021. – №

ISSN 2181-1709. – B. 238-244.

Yo.J.Odilov. Chiziqli va vizual dacturlash acocida fizika oʻqitish metodikacini

takomillashtirish” diccertatsiya // Chirchiq-2022.

Odilov YO.J. Informatsionno-kommunikatsionniye texnologii (IKT) v obrazovanii.

Ikt kompetentnost v professionalnom razvitii kadrov// Scienceweb academic papers

collection, 2019/1/1.

Опубликован

2024-02-06

Как цитировать

YO.J.ODILOV. (2024). FIZIKA FANI O‘QITISH ASOSIDA TALABALARNI LOYIHAVIY- KONSTRUKTORLIK FAOLIYATI TAHLILI . Tadqiqotlar, 31(2), 134–137. извлечено от http://tadqiqotlar.uz/index.php/new/article/view/2044