ADABIYOT TA’LIMIDA MUOMMOLI O‘QITISHNING O‘QUVCHI SHAXSINI SHAKLLANTIRISHDAGI AHAMIYATI.
Ключевые слова:
Kalit so’zlar: Muammoli o‘qitish, muаmmоli tа’lim, muammoli vaziyatni, oq kema, Chingiz Aytmatov, asar, debat, pedagog, o‘qituvchi, usul.Аннотация
Annotatsiya: Adabiyot ta’limida muammoli texnologiyalarning qo‘llanishi
o‘quvchining erkin fikrlashi, badiiy asar mazmun mohiyatini chuqur anglab yetishi,
adabiy tushunchalarni, yozuvchi va uning hayoti ijodiga bog‘liq jarayonlarni to‘liq
o‘zlashtirishi uchun muhim ahamiyat kasb etadi. Muammoli ta’lim texnologiyasi
adabiyot ta’limida amaliy jihatdan hali o‘z o‘zini to‘liq namoyon qilgani yo‘q. Bugungi
kunda adabiyot ta’limida muammoli texnologiyalarni qo‘llash borasidagi metodik
ko‘rsatmalar nisbatan kamdir. Biz ushbu texnologiyani “Oq kema” qissasi misolida
tatbiq etishga harakat qilamiz.
Загрузки
Опубликован
2023-11-06
Как цитировать
Zarina Fayziyeva Otabek qizi. (2023). ADABIYOT TA’LIMIDA MUOMMOLI O‘QITISHNING O‘QUVCHI SHAXSINI SHAKLLANTIRISHDAGI AHAMIYATI . Tadqiqotlar, 25(1), 159–162. извлечено от http://tadqiqotlar.uz/index.php/new/article/view/223
Выпуск
Раздел
Статьи