YOSH AVLODNI TARBIYASIDA MUSIQIY-NAZARIY BILIMLARNING AHAMIYATI

Авторы

  • Botirova Xilola Tursunbayevna
  • Ikramova Zamiraxon

Ключевые слова:

Kalit so‘zlar: Kamolot, tarbiya, bilim, musiqiy-nazariy bilim, musiqiy savodxonlik.

Аннотация

Annotatsiya: Mazkur maqolada o‘quvchilarni musiqiy-nazariy bilimlarini
shakllantirish masalalari, tadqiqotchi olimlarning fikr mulohazalari, yosh avlodni
musiqiy ongini tarbiyalashda musiqiy-nazariy bilimlarni shaklantirish kabi metodik
tavsiyalar berib o‘tilgan. Shu bilan bir qatorda musiqiy ta’lim olish jarayonida
o‘qituvchi va ota-ona hamkorligining muhim ahamiyat kasb etishi kabi masalalar
yoritib o‘tilgan.

Библиографические ссылки

Foydalanilgan adabiyotlar:

Shavkat Mirziyoev raisligida 2022 yil 28 yanvar kuni maktab ta'limini rivojlantirish

masalalari yuzasidan videoselektor yig‘ilishi.

Фридкин Г. Практическое руководство по музыкальной грамоте. М., 1962 ст

В. Вахромеев «Элементарная теория музыки» Москва, 1961 г. Ст-6.

Fundamentals of Church Music Theory by James Tackett. Revised 2009. P-3.

Rahimov Q. Musiqaning elementar nazariyasi. O‘quv qo‘llanma. T., 2007. 3-b.

Rahimov Q. Musiqaning elementar nazariyasi. O‘quv qo‘llanma. T., 2007. 10-b.

Процессы реформирования системы музыкального образования. Материалы

первой международной научно-практической конференции. Т., 2009. 19-б.

Опубликован

2024-04-04

Как цитировать

Botirova Xilola Tursunbayevna, & Ikramova Zamiraxon. (2024). YOSH AVLODNI TARBIYASIDA MUSIQIY-NAZARIY BILIMLARNING AHAMIYATI . Tadqiqotlar, 35(3), 79–83. извлечено от http://tadqiqotlar.uz/index.php/new/article/view/2532