УМУМИЙ ЎРТА ТАЪЛИМ МАКТАБЛАРИДА ПСИХОЛОГИК ЁРДАМ КЎРСАТИШНИНГ ИЛМИЙ-АМАЛИЙ ЖИҲАТЛАР.
Ключевые слова:
Таячн сўз ва тушунчалар: таълим муҳити, психологик фаолият, педагогик муҳит, психологик коррекция, психологик ёрдам, психологик ҳолат, психологик билим, ривожланиш психологияси, ижтимоий мавқе.Аннотация
Психологик ёрдам кўрсатиш амалиёти ўз методологиясига эга бўлиб,
бунда психологик хизмат кўрсатишнинг мақсадини белгилаб олиш муҳим
ҳисобланади. Мақолада таълим муҳитида психологик ёрдам кўрсатиш
масаласига доир фикр-мулоҳазалар юритилган.
Библиографические ссылки
Адабиётлар рўйхати:
Джига Н.Д. Психолого-акмеологическая концепция созидания
продуктивного субъекта образования. // Автореф… диссертации д-ра
психологических наук. – Кострома: «Университет», 2014. –С. 47.
Зайцева Т.В. Теория психологического тренинга (Психологический тренинг
как инструментальное действие). - СПб.: «Речь», М.: «Смысл», 2002. –С. 80.
Реан А.А. Практическая психодиагностика личности. / Учеб. пособие. - СПб.:
«Питер», 2001. –С.54.
Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога. / Учеб. пособие в 2-х
кн./ – М.: УРАО, 2000. –С. 56–71.
Родионов В.А., Ступницкая М.А. Взаимодействие педагога и психолога в
учебном процессе. - Ярославль, 2001. –С. 45.
Рыданова И.И. Педагогические конфликты: пути преодоления. / Учебное
пособие для студентов педагогических специальностей вузов. – Минск: БГУ,
–С. 25–41.
Фельдштейн Д.И. Приоритетные направления развития психологических
исследований в области образования и самообразования современного
человека. // Журнал «Вопросы психологии», 2003, №6.
Хребина С.В. Организационная психология образования: феноменология и
концепция развития. // Автореф… диссертации д-ра психологических наук.
– Сочи: Научно-образовательный центр РАО, 2007. –С. 45.
Kessel M., Kratzer J., Schultz C. Psychological safety, knowledge sharing, and
creative performance in healthcare teams // Creativity and innovation management.
Vol. 21, N 2. - P. 147-157