KICHIK MAKTAB YOSHIDAGI BOLALARNING MAKTABGA MOSLASHUVINI OʻRGANISH

Авторы

  • Esanova Gulmira Abduraxmanovna
  • Kadirova Nargiza Shuxratovna

Ключевые слова:

ishlar, motivatsiya, psixofiziologik holat, individuallik, “psixologik salomatlik”.

Аннотация

ANNOTATSIYA
Ushbu maqolada maktabga qabul qilingan olti yoshli bolalarni yangi ijtimoiy
muhitga moslashtirish,barkamol shaxsni tarbiyalashda u dunyoga kelganidan
boshlab, to maktabgacha tarbiya yoshigacha bo‘lgan davrdagi psixologik
xususiyatlarini bilish tarbiyachilar, pedagoglar va psixologlar, ota-onalar uchun
muhim ahamiyatga ega. Tadqiqotda maktabgacha tarbiya yoshidagi bolalik, ya’ni
bola tug‘ilganidan boshlab, maktab yoshigacha bo‘lgan davrini qamrab olgan.
Shuningdek, bolalar psixologiyasining hozirgi vaqtdagi dolzarb muammolari ko‘proq
o‘z aksini topgan.

Библиографические ссылки

FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR

Ta’lim to‘g‘risida. O‘zbekiston Respublikasining Qonuni. – T.: O‘zbekiston.

Mirziyoev Sh.M. Buyuk kelajagimizni mard va olijanob xalqimiz bilan quramiz. –

T.:O‘zbekiston, 2017.

2017-2021 yillarda O‘zbekiston Respublikasini rivojlantirishning beshta ustuvor

yo‘nalishlari bo‘yicha harakatlar strategiyasi// https://www.lex.Uz 5. G‘oziev E.G.

Umumiy psixologiya. Toshkent. 2002.1-2 kitob.

Югай А.Х., Мираширова Н.А. “Oбщая психология” – Ташкент 2014.

Дружинина В.. “Психология “. Учебник. “Питер”, 2003.

Опубликован

2024-05-22

Как цитировать

Esanova Gulmira Abduraxmanovna, & Kadirova Nargiza Shuxratovna. (2024). KICHIK MAKTAB YOSHIDAGI BOLALARNING MAKTABGA MOSLASHUVINI OʻRGANISH . Tadqiqotlar, 38(8), 118–121. извлечено от http://tadqiqotlar.uz/index.php/new/article/view/3423