OʻQUVCHILAR ORASIDA OMMALASHIB BORAYOTGAN KOMPYUTER O‘YINLARIGA QARAMLIKNI PSIXOLOGIK YECHIMLARI
Ключевые слова:
Kalit so‘z: ijtimoiy ong, internet, virtual borliq, tobelik, elektron, OAVlarning yoshlarga psixologik ta’siri, ommaviy kommunikatsiya, neyrolingvistik dasturlash, elektron o’yinlar.Аннотация
Maqolada bugungi kunda virtual olam ta’sirini kuchayishi, shaxsdagi internet va
kompyuter o‘yinlariga tobelikning ijtimoiy-psixologik xususiyatlari fikr yuritiladi.
Библиографические ссылки
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
O’G’Li, A. N. K. (2021). O’SMIRLARDA AXBOROT-PSIXOLOGIK
XAVFSIZLIKNI TA’MINLASHNING IJTIMOIY-PSIXOLOGIK
IMKONIYATLARI. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and
social sciences, 1(5), 433-438.
Юсупова, О. С., & Умирова, С. М. Отношение формы и содержания в
художественно-эстетическом выражении. Научный вестник scientific reports,
Utanova, U. (2021). “KOMPYUTER AXBOROT
MADANIYATI”SUBMADANIYATNING VUJUDGA KELISHI. Камолиддин
Беҳзод номидаги Миллий рассомлик ва дизайн институти
АХБОРОТНОМАСИ илмий-амалий журнали, 5(03), 62-66.
Mohinur, D. (2021). USE OF MOBILE AND COMPUTER GAMES AS A
PSYCHOLOGICAL TOOL TO SHAPE STUDENT LEARNING
PROCESSES. Academicia Globe: Inderscience Research, 2(03), 10-13.
Otabaeva, F. T. (2019). TECHNOLOGY USING THE CASE-STUDY METHOD
IN THE STUDY OF COMPUTER GRAPHICS. Scientific Bulletin of Namangan
State University, 1(12), 348-355.