INKLYUZIV TA’LIMNI TASHKIL ETISHDA PSIXOLOGLAR FAOLIYATINING AHAMIYATI
Ключевые слова:
Kalit so‘zlar: Pedagog, psixolog, inklyuziv ta’lim, tarbiya, kasbiy etika, aqli zaif, ko‘zi ojiz, korreksiya, nuqson, nogiron, ta’lim, maxsus ta’lim, uydagi ta’lim, defektolog.Аннотация
Annotatsiya: Biz ushbu maqolada psixologning inklyuziv ta’lim-tarbiya berish
jarayonini tashkil qilishda kasbiy etikasi va mahorati hamda inklyuziv ta’limni tashkil
etishga qo‘yiladigan talablarni o‘rgandik. Shuningdek, maqolada inklyuziv ta’lim
tizimida o‘qituvchilarning kasbiy mahorati oshirish va alohida ehtiyojli bolalar bilan
ishlashning o‘ziga xos xususiyatlari ko‘rib chiqilgan va interaktiv texnologiyalar
yordamida yanda rivojlantirish tamoyillari ko‘rib chiqilgan.
Библиографические ссылки
Foydalanilgan adabiyotlar.
Qodirova, F., Ibadullayeva, S. N. (2022). Nutq ustida ishlashning tizimli
yondashuvlari orqali eshitishida nuqsoni bo‘lgan bolalarni inklyuziv ta’limga
tayyorlash. Pedagogik ta’lim innovatsiyon klasteri, 1(1), 350-352.
Ibadullayeva, S. N., Masaliyeva, S. (2022). Inkluyziv ta’lim sharoitida
maktabgacha yoshdagi bolalarning matematik tasavvurlarini rivojlantirish omillari.
Inklyuziv ta’lim, 1(2), 111-113.
“Alohida yordamga muhtoj bolalarni ma’naviy va estetik rivojlantirish”
mavzusidagi ilmiy - nazariy konferensiya materiallari. Toshkent-“Uzinkomsentr”-
yil.
Aminova V.Yu. Integrirovannoye obrazovaniye dlya detey s osobimi nujdami v
doshkolnыx i shkolnix uchrejdeniyax massovogo tipa (Metodicheskiye
rekomendatsii) MNO RTSO Resursno’y sentr YuNESKO Tashkent 2002
“Dakarskiye ramki deystviy”- YUNESKO-2000 yil. Fransiyada chop etilgan.
Kislitsina I.K. «Inklyuzivnoye obrazovaniye-obrazovaniye dlya vsex»(osnovniye
ponyatiya i kratkiy obzor mejdunarodnogo opita) sozdano pri podderjke
Yevropeyskogo Soyuza. Tashkent, 2004
«Inklyuziv ta’lim» muvaqqat Nizomi. 2005 yil.
Imkoniyati chyeklangan bolalar va osmirlar uchun inklyuziv ta'limni tashkil etish
to’g’risida muvaqqat NIZOM. ORXTV T.,19 sentabr, 2005.
Muminova L.R., Ayupova M.Yu. Logopediya. T., 1995