BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARID INTERFAOL METODLAR BILAN ISHLASHNING AVZALLIKLARI

Authors

  • Xamidova Shaxlo Pulat qizi

Keywords:

Kalit so’zlar: pedagogik texnologiyalar, interfaol usullar, shakl, metod, vositalar, aqliy xujum, tarmoqlar, sinkveyn, zigzag, kichik guruhlarda ishlash, bahs munozara, fsmu, yumaloqlangan qor, akt, zamonaviy metodlar, zamonaviy dars shakli,internet, elektron pochta.

Abstract

Annotatsiya. Maqolaning asosiy mazmunida boshlang’ich sinflarda interfaol
metodlar ,ularning turlari,boshlang’ich sinflarda qo’llash usullari zamonaviy
texnalogiyalarining ta’lim jarayonidagi o’rni, umumiy o’rta ta’lim maktablarining
boshlang’ich sinf o’qituvchilarining zamonaviy pedagogik texnalogiyalardan
foydalanish imkoniyatlari

References

REFERENCES

O’zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018 yil 5 sentyabrdagi ―Xalq ta‘limi

tizimiga boshqaruvning yangi tamoyillarini joriy etish chora-tadbirlari

O’zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 29- apreldagi ―O’zbekiston

Respublikasi

Xalq ta‘limi tizimini 2030- yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash

to’g’risida‖gi Farmoni.

Tolipov U.K., Sharipov Sh.S. O’quvchi shaxsi ijodkorlik faoliyatini

rivojlantirishning pedagogik asoslari. – T., Fan, 2012.

Yo’ldashev J. G., Usmonov S.A. Zamonaviy pedagogik texnologiyalarni

amaliyotga joriy qilish. – T: Fan va texnologiya, 2008

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining ―Bolalarni boshlang‘ich

ta‘limga majburiy bir yillik tayyorlash tizimini yanada rivojlantirish chora-

tadbirlari to‘g‘risida‖ 132-son qarori

B.X.Xodjayev. ―Umumiy pedagogika nazariyasi va amaliyoti‖. ―Sano-

standart‖ nashriyoti.Toshkent – 2017. 92-bet.

T.T.Omonov, N.X.Xo‘jayev, S.A.Madyarova, E.U.Eshchonov. ―Pedagogik

texnologiyalar va pedagogik mahorat‖. Toshkent. ―IQTISOD-MOLIYA‖ 2009.

-bet

Published

2024-01-06

How to Cite

Xamidova Shaxlo Pulat qizi. (2024). BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARID INTERFAOL METODLAR BILAN ISHLASHNING AVZALLIKLARI . TADQIQOTLAR.UZ, 29(2), 3–9. Retrieved from https://tadqiqotlar.uz/new/article/view/1710