ADABIYOT TA’LIMIDA MUOMMOLI O‘QITISHNING O‘QUVCHI SHAXSINI SHAKLLANTIRISHDAGI AHAMIYATI.
Keywords:
Kalit so’zlar: Muammoli o‘qitish, muаmmоli tа’lim, muammoli vaziyatni, oq kema, Chingiz Aytmatov, asar, debat, pedagog, o‘qituvchi, usul.Abstract
Annotatsiya: Adabiyot ta’limida muammoli texnologiyalarning qo‘llanishi
o‘quvchining erkin fikrlashi, badiiy asar mazmun mohiyatini chuqur anglab yetishi,
adabiy tushunchalarni, yozuvchi va uning hayoti ijodiga bog‘liq jarayonlarni to‘liq
o‘zlashtirishi uchun muhim ahamiyat kasb etadi. Muammoli ta’lim texnologiyasi
adabiyot ta’limida amaliy jihatdan hali o‘z o‘zini to‘liq namoyon qilgani yo‘q. Bugungi
kunda adabiyot ta’limida muammoli texnologiyalarni qo‘llash borasidagi metodik
ko‘rsatmalar nisbatan kamdir. Biz ushbu texnologiyani “Oq kema” qissasi misolida
tatbiq etishga harakat qilamiz.
Downloads
Published
2023-11-06
How to Cite
Zarina Fayziyeva Otabek qizi. (2023). ADABIYOT TA’LIMIDA MUOMMOLI O‘QITISHNING O‘QUVCHI SHAXSINI SHAKLLANTIRISHDAGI AHAMIYATI . TADQIQOTLAR.UZ, 25(1), 159–162. Retrieved from https://tadqiqotlar.uz/new/article/view/223
Issue
Section
Статьи