YOSH PEDAGOGLARGA PSIXOLOGIK TAVSIYALAR BERISHNING MUHIM MASALALARI
Keywords:
Kalit so‘zlar: pedagog, akademik, aniq davr, o‘rta asrlar, pedagogik mahorat, kasbiy bilim, malaka oshirish, o‘quvchi, ta’lim, tarbiya, “Ta’lim to‘g‘risida”gi Qonun, ma’naviyat, axloqiy madaniyat, nutq, jamiyat, ta’lim taraqqiyoti.Abstract
ANNOTATSIYA: O‘z davrlarida Abu Nasr Farobiy, Abu Rayhon Beruniy,
Abu Ali ibn Sino, Alisher Navoiy, Yan Amos Komenskiy, Lev Tolstoy, Abdulla
Avloniy va boshqalar o‘z asarlarida o‘qituvchilik kasbi, uning mashaqqatlari,
shuningdek, o‘qituvchi shaxsida aks etishi zarur bo‘lgan sifatlar xususidagi qarashlarni
yoritish orqali o‘zlari ham pedagogik madaniyatga ega ekanliklarini namoyon etganlar.
Pedagogik jarayonning mohiyatini anglamagan, bolaga nisbatan chuqur hurmatda
bo‘lmagan shaxs taʼlim-tarbiya samaradorligi va inson kamolotini taʼminlovchi fikrga
ega bo‘lmasligi xususida atroflicha mulohazalar yuritilgan.
References
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
O‘zbekiston Respublikasining “Taʼlim to‘g‘risida”gi Qonuni;
O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh.M.Mirziyoyevning 2020-yil
30-oktabrdagi “Mamlakatimizda taʼlim-tarbiya tizimini takomillashtirish, ilm-fan
sohasi rivojini jadallashtirish masalalari muhokamasi” bo‘yicha videoselektor
yig‘ilishidagi nutqi;
Azimova T. Pedagogik-psixologik tashxis va uning o‘quv jarayonidagi ahamiyati.
– Toshkent. 2017.
Ziyamuhammedov B. Pedagogika. – Toshkent. 2014.
Omonov, A. O. O., & Haydarov, S. A. (2021). TARIX FANINI O'RGANISHDA
FRIGIYA PODSHOLIGINING O'RNI VA AHAMIYATI. Scientific progress,
(5).
Turg’Unboyeva, M., & Haydarov, S. A. (2021). TARIX FANINI O’QITISHDA
“O’TTIZ YILLIK URUSH” NING AHAMIYATI. Scientific progress, 1(5).