AXBOROTLASHGAN PEDAGOGIK TEXNOLOGIYALAR – TA’LIM SAMARADORLIGINI OSHIRISHNING SAMARALI VOSITASI
Keywords:
Kalit so‘zlar: Texnik, fikr, bilim, ko‘nikma, shakl, motivatsiya, metod, didaktik, material.Abstract
Tadqiqotchilar, foydali axborotlarni olish, o‘rganish, va ularga murojaat qilish
jarayonlarini o‘rganish orqali ta’lim jarayonini samarali vaqtning o‘zlashtirilishi uchun
kerakli pedagogik texnologiyalarni aniqlab chiqishganlar. Maqola, axborotlarni
qo‘llashning samaradorligini oshirishning muhim vositalarini ta’riflaydi va ularni
amaliyotda qo‘llash jarayonini ta’lim olishdagi samaradorlikni oshirishga qaratilgan
texnologiyalar bilan birgalikda ko‘rsatadi. Bu maqola, ta’lim sohasidagi rivojlanishni
dastlabki o‘rinlarda o‘rganish uchun qiziqarli ma’lumotlar taklif etadi.
References
Foydalanilgan adabiyotlar
I.A.Karimov. “Yuksak malakali mutaxassislar taraqqiyot omili”. T.:
«O‘zbekiston», 1995 yil.
O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim to‘g’risida”gi Qonuni. “Kadrlar
tayyorlash milliy Dasturi”.T.: «SHarq», 1997 yil.
N.Azizxo‘jaeva. “Zamonaviy ta’lim texnologiyalar va pedagogik mahorat”. T.:
TDPU, 2004 yil.
R.Ishmuxamedov. “Innovatsion texnologiyalar yordamida ta’lim
samaradorligini oshirish yo‘llari”. T.: TDPU, 2005 yil.
R.Ishmuxamedov. “Ta’limda innovatsion texnologiyalar”. T.: “Iste’dod”, 2008
yil.
Tojiyev, A., Ulashev, A., & Abdualimov, B. (2023, May). WINDOWS FORM
ILOVASIDA MATEMATIK FUNKSIYALAR GRAFIGINI YASASH.
In International Scientific and Practical Conference on Algorithms and Current
Problems of Programming.
Nasriddinovich U. A. et al. C# DA WEB KAMERA ORQALI QR KOD
YASASH VA O ‘QISH TEXNOLOGIYASI //Journal of Integrated Education
and Research. – 2023. – Т. 2. – №. 4. – С. 30-34.
Ulashev, Asrorjon, and Alisher Tojiyev. "METHODS FOR PREPARING
GEOMETRIC OBJECTS USING FLASH SOFTWARE." International
Scientific and Practical Conference on Algorithms and Current Problems of
Programming. 2023.
Жомуродов, Дустмурод, and Асрор Улашев. "Дополненная реальность в
робототехнике: объединение миров ради будущего." Информатика и
инженерные технологии 1.1 (2023): 49-52.