OILAVIY MUNOSABATLARNING BOLA MAKTABGACHA TA’LIM MUHITIGA MOSLASHUVIDA PSIXOLOGIK TA’SIRI

Авторы

  • O.K.Ibragimova
  • M. Xalikova

Ключевые слова:

Kalit so‘zlar: ijtimoiy-psixologik moslashuv, dezadaptatsiya, ko‘nikma, malaka, ta’lim tashkiloti, oyin faoliyati, kognitiv bilish, muloqot, tayyorgarlik.

Аннотация

Annotatsiya: Ushbu maqolada bolani maktabcha ta’lim tashkilotiga ijtimoiy-
psixologik moslashish davrida ota-onasining roli va ahamiyati haqida yoritilgan.
Qolaversa boshqa oila a’zolarining ham boladagi bu yangi muhitga moslashish davrida
nimalarni hisobga olishi haqida so‘z boradi. Boladagi adaptatsiyani oson kechishi
uchun bir qator maslahatlar, moslashish bosqichlarini qanday ketma-ketlikda olib
borish bo‘yicha tizimli tavsiyalar berilgan.

Библиографические ссылки

Foydalanilgan adabiyotlar ro‘yhati

Аболин Л.М. Психологические механизмы эмоциональной

устойчивости человека. - Казань: Казан. Ун-т, 2003

Абрамова Г. С. Возрастная психология: Учебное пособие. - М.:

Академия, 2003. 672 с.

Аверин В.А. Психология личности. - СПб.: Издательство Михайлова

В.А.,2008. 191 с.

Агрессия детей и подростков / под ред. Н.М. Платоновой. - СПб.: Речь,

336 с.

Адаптация человека. Отв. Ред. Э.И. Барбашова. - СПб.: Питер, 2005. 198 c

Опубликован

2024-02-06

Как цитировать

O.K.Ibragimova, & M. Xalikova. (2024). OILAVIY MUNOSABATLARNING BOLA MAKTABGACHA TA’LIM MUHITIGA MOSLASHUVIDA PSIXOLOGIK TA’SIRI . Tadqiqotlar, 31(2), 198–201. извлечено от https://tadqiqotlar.uz/new/article/view/2058