MAMLAKATIMIZGA TASHRIF BUYURAYOTGAN TURISTLAR OQIMINI KO‘PAYTIRISHDA BARQAROR TURIZMNING AHAMIYATI VA UNI SERTIFIKATLASH
Ключевые слова:
Kalit so‘zlar: turizm, barqaror turizm, xizmat, raqobat, sifat, standartlar, raqobatbardosh, joylashtirish xizmati, turist, joylashtirish vositalari, mehmonxonalar, xodimlar malakasi, sifatning doimiyligi, xalqaro.Аннотация
Annotatsiya: Bugungi raqobatbardosh bozor sharoitida nafaqat boshqa
sohalarda balki turizm sohasida ham raqobat juda yuqori bo‘lib, bu nafaqat mahalliy
balki xalqaro tarzdagi raqobat desak adashmagan bo‘lamiz. Bunday raqobat sharoitida
mamlakatimizga tashrif buyurayotgan turistlar oqimini ko‘paytirish, ularga sifatli
xizmat ko‘rsatish, jahon bozorida o‘z o‘rnimizga ega bo‘lish uchun ham turizm
sohasini tartibga solib turish, undagi yutuq va kamchiliklarni doimiy tarzda tahlil qilib
borish, xizmat ko‘rsatish sifatining doimiyligini ta’minlash, marketing
strategiyalaridan foydalanish, sohaga yetarli bo‘lgan infratuzilmani yaratish, malakali
kadrlar yetishtirish zarur hisoblanadi.
Библиографические ссылки
Foydalanilgan adabiyotlar ro‘yxati
Ostanov O. (2017) Turizm xizmatlar bozorini rivojlantirishda marketing
muammolari va yechimlari. Magistr akademik darajasini olish uchun yozilgan
dissertatsiya. Samarqand-2017
Borinova A. S. (2017). Razvitie marketinga v turizme v sovremennix usloviyax //
Economics. №7 (28). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/razvitie-marketinga-v-
turizme-v-sovremennyh-usloviyah (data obrasheniya: 29.04.2022).
Internet manbalari: https://daryo.uz/2023/02/04/ozbekistonda-turizm-kecha-va-
bugun;
https://uzbektourism.uz O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat va turizm vazirligi
veb-sayti;
https://stat.uz O‘zbekiston Respublikasi Davlat statistika qo‘mitasi veb-sayti;
https://lex.uz/ qonuniy kuchga ega bo‘lgan qarorlar, farmoishlar va boshqa huquqiy
xujjatlar uchun;
https://t.me/statistika_rasmiy O‘zbekiston Respublikasi Davlat statistika
qo‘mitasining telegram kanali.