TA'LIM JARAYONIDA HARAKATLI O'YINLARDAN FOYDALANISH
Ключевые слова:
Kalit so'zlar: harakatli sport o'yinlari, ta'lim, tajribaviy o'rganish, jalb qilish, interaktivlikАннотация
Annotatsiya: Ushbu maqolada harakatli o'yinlarni o'quv jarayoniga
integratsiyalashning afzalliklari o'rganilgan. Adabiyotlarni tahlil qilish va amaliy
tushunchalardan kelib chiqib, bunday o'yinlar qanday qilib tajriba o'rganishni
osonlashtirishi, faollikni oshirishi va talabalar o'rtasida interaktivlikni kuchaytirishi
o'rganiladi. Usullar bo'limida harakatli sport o'yinlarini ta'lim sharoitlariga kiritish
uchun potentsial strategiyalar, natijalar bo'limida esa kuzatilgan imtiyozlar muhokama
qilinadi. Muhokama bo'limi ushbu topilmalarning natijalarini tahlil qiladi va xulosada
kelajakdagi tadqiqotlar va amalga oshirish bo'yicha takliflar mavjud.
Библиографические ссылки
Adabiyotlar
F.Xodjayev., K,Raximqulo., B.Nigmanov. Harakatli o’yinlar va uni o’qitish
metodikasi. O’quv qo’llanma. Toshkent 2016 y.
Raximqulov K. Milliy harakatli o’yinlar. O’quv qo’llanma.Toshkent 2013 y.
Amirovna, Z. A. (2022). Theoretical and Practical Aspects of Environmental Ethics
of their Manifestation in Society. 5 b.
Mamanov, J. A., & Roziqov, J. M. (2021). Milliy mentalitetning yoshlar
madaniyatiga ta’siri. Academic research in educational sciences, 2(Special Issue 1),
-178.
Mamanov, J. A. (2018). Yoshlar ma’naviy madaniyatiga tahdid yoki
messionerlikning salbiy oqibatlari. O’zMU xabarnomasi, 169.
Mamanov, J. A. (2018). MA’NAVIY TARBIYA TAKOMILIDA SPORT VA
AXLOKIY MADANIYATNI UYFUNLASHTIRISH MASALASI. Fan-Sportga,
(3), 74-78.