CRM ORQALI MIJOZLAR BILAN MUNOSABATLARNI YAXSHILASH

Авторы

  • Qurbonov Mashrabjon Ma’murjon o‘g‘li

Ключевые слова:

Kalit so‘zlar: CRM, mijozlar bilan munosabatlarni boshqarish, mijozlarning sodiqligi, texnologiya, ma'lumotlar tahlili, mijozlar ehtiyojini qondirish.

Аннотация

Annotatsiya: Mijozlar bilan munosabatlarni boshqarish (CRM-Customer
Relationship Management) bugungi kunda yuqori raqobatli biznes muhitida mijozlar
bilan uzoq muddatli munosabatlarni yaratish va qo‘llab-quvvatlash uchun tashkilotlar
uchun muhim strategiya sifatida paydo bo‘ldi. Ushbu dissertatsiya mijozlar bilan
munosabatlarni yaxshilashda CRM ning ahamiyatini va uning tashkilot
muvaffaqiyatiga ta'sirini o‘rganishga qaratilgan. Keng qamrovli tadqiqot o‘tkazish
orqali ushbu tadqiqot CRM ning turli tarkibiy qismlarini, uning joriy etilishini,
muammolarini va tarmoqlar bo‘ylab biznes uchun afzalliklarini o‘rganadi. Amaliy
tadqiqotlar va adabiyotlarni ko‘rib chiqishni chuqur tahlil qilish orqali ushbu
dissertatsiya CRMni samarali amalga oshirish uchun eng yaxshi amaliyotlar va
strategiyalar haqida tushuncha berishga qaratilgan. Bundan tashqari, tadqiqot
mijozlarga yo‘naltirilgan yondashuvga erishish uchun CRM-da texnologiya,
ma'lumotlar tahlili va shaxsiylashtirishning rolini o‘rganadi. Tadqiqot natijalari
mijozlar ehtiyojini qondirish, sodiqlik va tashkilotning o‘sishini ta'minlashda CRM
muhimligini ta'kidlab, akademiya va sanoat uchun qimmatli tushunchalarga hissa
qo‘shadi.

Библиографические ссылки

Foydalanilgan adabiyotlar:

https://lex.uz/docs/-4800657 O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining

Iqtisodiyot va elektron hukumatni keng joriy etish chora-tadbirlari to‘g‘risidagi

qarori

"Customer Relationship Management: Concepts and Technologies" by Francis

Buttle

"CRM at the Speed of Light: Capturing and Keeping Customers in Internet Real

Time" by Paul Greenberg

"Customer Relationship Management: A Strategic Approach" by Adrian Payne

and Pennie Frow

"The New Relationship Marketing: How to Build a Large, Loyal, Profitable

Network Using the Social Web" by Mari Smith

"Customer Relationship Management: Concepts and Technologies" by Ajith

Kumar and V. Usha Rani

OpenAI.com

Опубликован

2024-04-06

Как цитировать

Qurbonov Mashrabjon Ma’murjon o‘g‘li. (2024). CRM ORQALI MIJOZLAR BILAN MUNOSABATLARNI YAXSHILASH . Tadqiqotlar, 35(3), 203–207. извлечено от https://tadqiqotlar.uz/new/article/view/2559