BOSHLANG’ICH SINFLARDA O’QUVCHI VA O’QITUVCHI MUNOSABATLARINI TASHKIL ETISHNING PSIXOLOGIK USULLARI

Авторы

  • Raxmonqulova Shaxnoza Fayzulla qizi

Ключевые слова:

Kalit so’zlar: Oʻqitish metodi, taʼlim texnologiyalari, verbal muloqot, taʼlim jarayoni, shaxs, didaktika

Аннотация


Annotatsiya. Maqolada boshlangʻich sinflarda tabiatshunoslik fanini oʻqitish
jarayonida didaktik oʻyinlardan foydalanish va uning metodologiyasi haqida soʻz
yuritilgan.

Библиографические ссылки

FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR

Berdiyeva O. Taʼlim jarayonida yangi pedagogik texnologiyalar. // “Xalq taʼlimi”

jurnali, 2003, 1-son. –16-b.

Zikiryayev A. va boshqalar. Oʻquvchilar bilimini tekshirishda innovatsion

texnologiyalar. // “Xalq taʼlimi” jurnali, 2001, 6-son. –19-b.

Nishonaliyev U. Yangi pedagogik va axborot texnologiyalari muammolari va

yechimlari. // “Pedagogik taʼlim” jurnali, 2000, 3-son. –11-b.

Norbutayev X. Mejpredmetnыe svyazi pri obuchenii prirodovedeniyu. //

“Nachalnaya shkola”. M., 2011, № 11. –S. 25.

Safarova R, Shermatov L. Pedagogikaning taraqqiyot yoʻli. // “Xalq taʼlimi” jurnali,

, 2-son. –14-b.

Опубликован

2024-04-19

Как цитировать

Raxmonqulova Shaxnoza Fayzulla qizi. (2024). BOSHLANG’ICH SINFLARDA O’QUVCHI VA O’QITUVCHI MUNOSABATLARINI TASHKIL ETISHNING PSIXOLOGIK USULLARI . Tadqiqotlar, 36(3), 14–18. извлечено от https://tadqiqotlar.uz/new/article/view/2694