HOMILADORLIKDA YODNING AHAMIYATI
Ключевые слова:
KALIT SO’ZLAR.Yod tanqisligi, homiladorlikАннотация
Mavzuning dolzarbligi. Homila rivojlanishining turli bosqichlarida
qalqonsimon bez gormonlari turli funksiyalarni bajaradi. Homiladorlik davrida ular
turli organlarning, shu jumladan miyaning o‘sishini va rivojlanishini nazorat qiladi.
Shunday qilib, ular homiladorlik davrida to‘g‘ri o‘sish, shuningdek, homilaning
jismoniy va aqliy rivojlanishi uchun juda muhimdir
Библиографические ссылки
References:
Жуковская А.О., Москаленко И.С. Аутоиммунный тиреоидит (зоб
Хашимото) // Символ науки. 2016. No10-3. URL:
https://cyberleninka.ru/article/n/autoimmunnyy-tireoidit-zob-hashimoto (дата
обращения: 05.07.2022).
Фадеев В., Перминова С., Назаренко Т. Патология щитовиднойжелезы и
беременность // Врач. –2008. –No 5. –С. 11–16.
Камалова Д. АНЕМИЯУ ЖЕНЩИН СРЕВМА ТОИДНЫМАРТРИТОМ
//Eurasian Journal of Medical and Natural Sciences. –2022. –Т. 2. –No. 13. –С.
-134.
Наврузова Н.О. Ихтиярова Г. А., Каримова Г.К., Наврузова У.О., Шукуров И.
Б., Аманова Х. И. - Современные диагностические методы для раннего
выявления заболеваний шейки матки // Доктор ахборотномаси -2019. №4
С.77-82
Наврузова У.О., Каримова Г.К., Ихтиярова Г.А.- Современные диагностика
патологии шейки матки // Тиббиёт ва спорт -2020 №1. С. 74-773.
Navruzova U.O., Negmatullayeva M.A .- 1-Тип Қандли Диабет Билан
Касалланган Болаларда Кариес Касаллигини Ўрганиш, Даволаш Ва
Профилактика Самарадорлигини Ошириш //Barqarorlik Va Yetakchi
Tadqiqotlar Onlayn Ilmiy Jurnali-2022 №1.C. 395-399.
Ibrokhimovich, A. I., & Kizi, J. M. M. (2023). 1-Type Kandli Diabetes Bilan
Kasallangan Bolalarda Caries Kasalligini Organish, Davolash Va Prevention
Samaradorligini Oshirish. AMALIY VA TIBBIYOT FANLARI ILMIY JURNALI , 2
(4), 165–171. Retrieved from
https://sciencebox.uz/index.php/amalibbiyot/article/view/6735
Ibrokhimovich, A. I., & Kizi, J. M. M. (2023). Improving the Effectiveness of
Research, Treatment and Prevention of Caries in Children with Type 1 Diabetes.
Scholastic: Journal of Natural and Medical Education, 2(4), 182-187