O‘ZBEKISTON RESPUBLIKASIDA XIZMAT KO‘RSATISH KORXONALARINI SOLIQQA TORTISHNING ILMIY-NAZARIY MASALALARI

Авторы

  • Pardayev Jamshid Muzaffarovich

Ключевые слова:

Kalit so‘zlar: soliq tushumlari, tahlika-tahlil, xavflar, samaradorlik, raqamli platforma, usullar va vositalar, ilg‘or axborot- kommunikasiya texnologiyalari, tahlil, optimallashtirish, soliq imtiyozlari, soliq stavkasi.

Аннотация


Annotatsiya: Mazkur maqolada O‘zbekistonda xizmat ko‘rsatish korxonalarini
soliqqa tortishning ilmiy-nazariy masalalari, alohida yondashuvlar asosida xizmatlar
sohasini rivojlantirish, tadbirkorlik subyektlarini moliyaviy resurslar va infratuzilma
bilan ta’minlash hamda ularga qulay soliq rejimini joriy etish” bugungi kundagi
dolzarb masalalar sifatida belgilab olinganki, bu esa xizmat ko‘rsatish korxonalariga
qulay soliq rejimlarini qo‘llash va uning natijadorligiga erishishga yo‘naltirilgan ilmiy-
tadqiqot ishlarini amalga oshirishni taqozo etadi. Shu bilan birgalikda tadbirkorlik
sub’ektlariga xizmat ko‘rsatishni yangi bosqichga chiqarish, aholining soliq
ma’murchiligi bo‘yicha savodxonligini yanada oshirish, tadbirkorlikni qo‘llab-
quvvatlash, teng raqobat sharoitini yaratish va iste’molchilarning huquqlarini
kafolatlash hamda yashirin iqtisodiyotni jilovlashda keng jamoatchilikning faol
ishtirokini rag‘batlantirishga asoslangan ma’murchilikni takomillashtirish yoritilgan.
Shu bilan birga, sohalar o‘rganilib, xorij tajribasi, mamlakatimizda uni qo‘llash
bo‘yicha ilmiy-amaliy xulosa va takliflar shakllantirilgan.

Библиографические ссылки

Adabiyotlar/Literatura/Reference:

Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Экс пресс-курс. 2-е изд. / Пер. с англ. под

ред. Божук С. Г. СПб.: Питер, 2006.- 464 с.

Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: Прогресс,1993. - С.63 8.

Tuxliyev I.S., Hayitboyev R., Ibodullayev N.Ye., Amriddinova R.S. Turizm

asoslari: O‘quv qo‘llanma – S.: SamISI, 2010 - 247 b.

Сфера услуг: новая концепция развития / В.М. Рутгайзер, Т.И. Корягина, Т.И.

Арбузов и др. - М.: Экономика, 1990. - С. 148.

Ochilov I. Bozor munosabatlari sharoitida xizmatlarning turlari va ularning tavsifi.

// Xizmat ko‘rsatish, servis va turizm sohalarini rivojlantirish: muammolar va

ularning yechimlari. Monografiya. T.: “Iqtisodiyot-moliya”, 2008-yil.

Mustafoyev G‘olib Sultonmurodovich. Xizmat ko‘rsatish va raqamli xizmatlar:

rivojlanish bosqichlari hamda ijtimoiy-iqtisodiy ahamiyati. “Iqtisodiyot va

innovatsion texnologiyalar” ilmiy elektron jurnali. № 6, noyabr-dekabr, 2020-yil.

-bet.

Баринов Н. А. Указ. Соч. - С. 17.

J.Pardayev Korxonalarni soliqqa tortish amaliyotini takomillashtirish (xizmat

ko‘rsatish korxonalari misolida) (PhD) ilmiy darajasini olish uchun yozilgan diss.

avtoreferati. – Toshkent, 2024.

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Soliq qo‘mitasi

ma’lumotlari. www.soliq.uz.

O‘zbekiston Respublikasining Soliq kodeksi https://lex.uz/docs/4674902

Опубликован

2024-05-17

Как цитировать

Pardayev Jamshid Muzaffarovich. (2024). O‘ZBEKISTON RESPUBLIKASIDA XIZMAT KO‘RSATISH KORXONALARINI SOLIQQA TORTISHNING ILMIY-NAZARIY MASALALARI . Tadqiqotlar, 38(4), 117–129. извлечено от https://tadqiqotlar.uz/new/article/view/3254