MAKTAB O'QUVCHILARINING FANLARGA BO’LGAN QIZIQISHLARINI OSHIRISHNING PSIXOLOGIK JIHATLARI

Авторы

  • Qurbonova Fazilatxon Gʻulomqodirovna

Ключевые слова:

Kalit so’zlar: raqamli o’yinlar, “gamification”, kognitiv rivojlanish, “ miya o’yinlari”, inklyuziv ta’lim, autizm, disleksiya.

Аннотация


Annotatsiya. Ushbu maqolada bugungi kunda raqamli texnologiyalardan
foydalanishlari bilan bog‘liq so‘nggi tendensiyalar safida turuvchi “gamification”,
ya’ni o’quvchilarni raqamli o‘yinlar orqali o‘qitish yetakchilik qilayotganligi
psixologik asoslari haqida fikr yuritiladi.

Библиографические ссылки

FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR

A.I. Kuramshin, Periodicheskiy zakon / D.I. Mendeleyev - M.: AST, 2018

Russler, N.: Gamification in inklusivem E-Learning. Master Thesis. Humboldt-

University Berlin.

https://www.realinfluencers.es/en/2019/05/09/8-21st-century-methodologies/

Опубликован

2024-06-15

Как цитировать

Qurbonova Fazilatxon Gʻulomqodirovna. (2024). MAKTAB O’QUVCHILARINING FANLARGA BO’LGAN QIZIQISHLARINI OSHIRISHNING PSIXOLOGIK JIHATLARI . Tadqiqotlar, 40(2), 47–50. извлечено от https://tadqiqotlar.uz/new/article/view/3849