MAKTAB O'QUVCHILARINING FANLARGA BO’LGAN QIZIQISHLARINI OSHIRISHNING PSIXOLOGIK JIHATLARI
Ключевые слова:
Kalit so’zlar: raqamli o’yinlar, “gamification”, kognitiv rivojlanish, “ miya o’yinlari”, inklyuziv ta’lim, autizm, disleksiya.Аннотация
Annotatsiya. Ushbu maqolada bugungi kunda raqamli texnologiyalardan
foydalanishlari bilan bog‘liq so‘nggi tendensiyalar safida turuvchi “gamification”,
ya’ni o’quvchilarni raqamli o‘yinlar orqali o‘qitish yetakchilik qilayotganligi
psixologik asoslari haqida fikr yuritiladi.
Библиографические ссылки
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
A.I. Kuramshin, Periodicheskiy zakon / D.I. Mendeleyev - M.: AST, 2018
Russler, N.: Gamification in inklusivem E-Learning. Master Thesis. Humboldt-
University Berlin.
https://www.realinfluencers.es/en/2019/05/09/8-21st-century-methodologies/
Загрузки
Опубликован
2024-06-15
Как цитировать
Qurbonova Fazilatxon Gʻulomqodirovna. (2024). MAKTAB O’QUVCHILARINING FANLARGA BO’LGAN QIZIQISHLARINI OSHIRISHNING PSIXOLOGIK JIHATLARI . Tadqiqotlar, 40(2), 47–50. извлечено от https://tadqiqotlar.uz/new/article/view/3849
Выпуск
Раздел
Статьи