TA’LIM JARAYONIDA GENETIK BILIMLARNI OSHIRISHDA FSMU METODIDAN FOYDALANISH VA UNING AHAMIYATI

Авторы

  • Mirzoeva M.A.

Ключевые слова:

Kalit so'zlar: kompetentsiya, model, akkreditatsiya, multiditsipliner, bilim, ko’nikma, pedagogik texnologiya, FSMU, xromosoma, texnologiya, jins, autosoma, geterogameta, gomogameta. faol o'rganish, sun'iy intellekt, o'rganish amaliyoti, o'qitish.

Аннотация

Annotatsiya: Ushbu maqolada bakalavriat bosqichida o‘qitishning samarali
usullari, genetikani fan sifatida o‘qitishning yangi mexanizmlarini joriy etish haqida
ma’lumotlar berilgan. Hozirgi rivojlanish bosqichida oliy ta’limda yangi zamonaviy
pedagogik texnologiyalarni o’zlashtirishga e’tibor yanada ham kuchaytirildi, dars
mashg’ulotlari sifatini yaxshilash, uni jahon andozalari darajasiga yetkazish asosiy
maqsadlardan biriga aylandi.
“FSMU metodi” munozarali masalalarni hal etish hamda o’quv jarayonining
bahs-munozarali o’tkazishda qo’llaniladi, chunki bu texnologiya talabalarni o’z fikrini
himoya qilishga, erkin fikrlash, o’z shaxsiy fikrini boshqalarg yettkazishga, ochiq holda
bahslashishga hamda shu bilan birga bahslashish madaniyatini orgatadi. Oldinga
siljishda asosiy e’tibor genetika kurslarini o‘qitishda ushbu yondashuvlarni kengroq
qo‘llash imkoniyatlariga, genetika fan sifatidagi amaliyotga ko‘proq e’tibor qaratishga,
talabalar faoliyatini baholashning yangi usullaridan foydalanishga qaratiladi.

Библиографические ссылки

Foydalanilgan adabiyotlar:

Tolipova J.O. Biologiya fanini o’qitishda pedagogik va axborot texnologiyalar

moduli bo’yicha metodik qo’llanma. T.: 2007.

Tolipova J.O. Biologiyani o’qitishda pedagogik texnologiyalar. O’quv qo’llanma.

T.: 2004. 1-qism, 78 b.

Tolipova J.O. Biologiyani o„qitishda pedagogik texnologiyalar. O’quv qo’llanma.

T.: 2004. 2-qism, 111 b.

Tolipova J.O., G’ofurov A.T. Biologiya ta’limi texnologiyalari. T.: O’qituvchi,

Мирзоева, М. А. (2021). СОВРЕМЕННЫЕ ТРЕБОВАНИЯ К

ПРОФЕССИОНАЛУ. Журнал естественных наук, 1(1).

Mirzoeva, M. (2022). IMPROVING THE PROFESSIONAL COMPETENCE OF

FUTURE BIOLOGY TEACHERS AS A PEDAGOGICAL PROBLEM. Science

and innovation, 1(4), 293-296.

Mirzoeva, M. (2022). ПОВЫШЕНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ

КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ БИОЛОГИИ КАК

ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПРОБЛЕМА. Science and innovation, 1(B4), 293-297.

Mirzoeva, M. A. (2023). Methods for the Systematic Formation of Biology

Teachers as Specialists. Web of Synergy: International Interdisciplinary Research

Journal, 2(2), 131-134.

Akhtamovna, M. M. (2023). Digitalization–Development. Web of Synergy:

International Interdisciplinary Research Journal, 2(2), 128-130.

Мирзоева, М. А. (2022). Компоненты Профессиональной

Компетентности. CENTRAL ASIAN JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES AND

HISTORY, 3(12), 228-234.

Мирзоева, М. А., & Ильясов, А. Р. (2021). СЕКРЕТ УРАЖАЙНОСТИ. Журнал

естественных наук, 1(1).

Mirzoeva, M. A. (2023). CORRECT FORMATION OF SCIENTIFIC RESEARCH

ACTIVITY OF STUDENTS. Open Access Repository, 4(3), 722-729.

Мирзоева, М. А. (2022). ПОВЫШЕНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ

КОМПЕТЕНТНОСТИ УЧИТЕЛЕЙ БИОЛОГИИ КАК ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ

ПРОБЛЕМА. Журнал естественных наук, 1(2 (7)), 318-321.

Akhtamovna, M. M. (2022). SOIL LIFE. Academicia Globe: Inderscience

Research, 3(10), 208-209.

Mirzoeva, M. A. (2023). Oliy Ta’lim Tizimida Genetikani O'qitishning Tizimli

Tahlili. AMALIY VA TIBBIYOT FANLARI ILMIY JURNALI, 2(11), 302-307.

Mirzoeva, M. A. (2023). Teaching Genetics: Past, Present and Future. Best Journal

of Innovation in Science, Research and Development, 2(10), 246-251.

Mirzoyeva, M. A. (2023). TALABA YOSHLARNING ILMIY-TADQIQOT

FAOLIYATINI RIVOJLANTIRISH TENDENSIYALARI. ОБРАЗОВАНИЕ

НАУКА И ИННОВАЦИОННЫЕ ИДЕИ В МИРЕ, 22(2), 79-82.

Мирзоева, М. А. (2022). ЦИФРОВИЗАЦИЯ–РАЗВИТИЯ. Uzbek Scholar

Journal, 11, 87-94.

Мирзоева, М. А., & Омонова, М. С. (2022). ПОВЫШЕНИЕ

ЭФФЕКТИВНОСТИ ПРОЦЕССА ПРОИЗВОДСТВА БИОГУМУСА С

ПОМОЩЬЮ КРАСНЫХ КАЛИФОРНИЙСКИХ ЧЕРВЕЙ. Журнал

естественных наук, 1(2 (7)), 322-324.

Мирзоева, М. А. (2023). Систематический Анализ Преподавания Генетики В

Высших Учебных Заведениях. AMALIY VA TIBBIYOT FANLARI ILMIY

JURNALI, 2(12), 587-592.

Мирзоева, М. А. (2024). Преподавание Генетики: Прошлое, Настоящее И

Будущее. Research Journal of Trauma and Disability Studies, 3(3), 345-350.

Mirzoeva, M. A. (2024). GENETIKA FANINI O ‘QITISH JARAYONIDA

PROFESSIONAL MUHIM SIFATLAR SHAKLLANISHNING INNOVATSION

USULLARI. JOURNAL OF HEALTHCARE AND LIFE-SCIENCE

RESEARCH, 3(3), 112-116.

Axtamova, M. G., & Axtamovna, M. M. O’QUVCHILARNING IJTIMOIY

HAYOTDA O’Z O’RNINI TOPISHI UCHUN KERAKLI BO’LGAN UCH

OMIL. II.“ZAMONAVIY FAN VA TA’LIM-TARBIYA: MUAMMO, YECHIM,

NATIJA” Respublika miqiyosidagi ilmiy-amaliy, onlayn konferensiya materiallari

(5.12. 2020), 206.

Мирзоева, М. А. (2024). СОВРЕМЕННЫЕ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ

В ОБРАЗОВАНИИ. ОБРАЗОВАНИЕ НАУКА И ИННОВАЦИОННЫЕ ИДЕИ

В МИРЕ, 43(1), 184-189.

Mirzoeva, M. A. (2024). OLIY TA’LIM TIZIMIDA “GENETIKA” FANINING

BILIM VA FAN SOHASI SIFATIDA AHAMIYATI VA O’ZIGA

XOSLIGI. PEDAGOGS, 58(1), 57-63.

Mirzoeva, M. A. (2024). BAYES ALGORITMMI ASOSIDA KO'P

KOMPETENSIYALARNI SINOVI UCHUN ADAPTİV MODEL. Лучшие

интеллектуальные исследования, 18(2), 80-85.

Axtamova, M. G., & Axtamovna, M. M. O’QUVCHILARNING IJTIMOIY

HAYOTDA O’Z O’RNINI TOPISHI UCHUN KERAKLI BO’LGAN UCH

OMIL. II.“ZAMONAVIY FAN VA TA’LIM-TARBIYA: MUAMMO, YECHIM,

NATIJA” Respublika miqiyosidagi ilmiy-amaliy, onlayn konferensiya materiallari

(5.12. 2020), 206.

Мирзоева, М. А. (2024). ЗНАЧЕНИЕ И СПЕЦИФИКА ПРЕДМЕТА

“ГЕНЕТИКА” КАК ОБЛАСТИ ЗНАНИЙ И НАУКИ В СИСТЕМЕ

ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ. Journal of new century innovations, 53(2), 115-

Mirzoeva, M. A. (2024). OLIY TA’LIM TIZIMIDA “GENETIKA” FANINING

BILIM VA FAN SOHASI SIFATIDA AHAMIYATI VA O’ZIGA

XOSLIGI. PEDAGOGS, 58(1), 57-63.

Опубликован

2024-06-20

Как цитировать

Mirzoeva M.A. (2024). TA’LIM JARAYONIDA GENETIK BILIMLARNI OSHIRISHDA FSMU METODIDAN FOYDALANISH VA UNING AHAMIYATI . Tadqiqotlar, 40(4), 9–14. извлечено от https://tadqiqotlar.uz/new/article/view/3928