O‘QUVCHILAR BILAN ISHLASHDA PEDAGOG VA OTA-ONALARNING HAMKORLIGINI YOʻLGA QOʻYISH MASALALARI

Авторы

  • Mamajonova Eʼzozxon Аbduqaxxorovna

Ключевые слова:

Kalit so'zlar: oila, maktab, sinf rahbari, pedagog, ota-onalar majlisi, o'quvchi, individual, hamkorlik, tarbiya, ta'lim

Аннотация

Annotatsiya: Ushbu maqolada o'quvchilarni tarbiyalashda pedagog bilan
otaonalarning hamkorlikdagi ishlarini tashkillashtirish tamoyillari, ota-onalar
majlisini qanday tashkillashtirish haqida, oila va maktab tushunchalari hamda bolani
tarbiyalashda muvaffaqiyatga erishish haqida aytib o'tiladi.

Библиографические ссылки

FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR:

Ta’lim taraqqiyoti. Boshlang’ich ta’lim, «Sharq» 1999-yil, 7-maxsus son.

Rustam Jo‘raqulov. Boshlang'ich ta'limning bugungi kundagi dolzarb muammolari.

Ta’lim va taraqqiyot. 25.06.2016

«O’quvchilarni tarbiyalashda oila, mahalla, maktab hamkorligi» konsepsiyasining.

O’quvchi ma’naviyatini shakllantirish. – T.: «Sharq» nashriyot matbaa Bosh

tahririyati. 2000 y

Mavlonova R.A., To’raeva O.T., Xoliqberliev K.M. “Pedagogika” - T.; O’qituvchi

y.

Mavlanova R., Normuradova B., Raxmanqulova R. Tarbiyaviy ishlar metodikasi.

–T.: Fan, 2007.

Z.K.Kurbaniyazova, Boshlang‘ich sinflarda ota-onalar bilan ishlash metodikasi

Toshkent “Tafakkur avlodi” 2020y

Опубликован

2024-06-20

Как цитировать

Mamajonova Eʼzozxon Аbduqaxxorovna. (2024). O‘QUVCHILAR BILAN ISHLASHDA PEDAGOG VA OTA-ONALARNING HAMKORLIGINI YOʻLGA QOʻYISH MASALALARI . Tadqiqotlar, 40(4), 80–83. извлечено от https://tadqiqotlar.uz/new/article/view/3943