O‘ZBEKISTON YOSHLARIDA INSONPARVARLIK XISLATLARINI SHAKLLANTIRISHDA TA’LIM-TARBIYANING O‘RNI VA ROLI
Аннотация
O‘zbekiston Respublikasi mustaqillikka erishishi natijasida ijtimoiy-iqtisodiy
tizimda sifat jihatdan salmoqli o‘zgarishlar sodir bo‘ldi. Respublikada amalga
oshirilgan ijtimoiy-iqtisodiy, madaniy va siyosiy islohotlar natijasida jamiyatning
tubdan yangilanishi, qayta qurilishi uchun muhim sharoit yaratildi, jumladan, ta’lim-
tarbiya sohasida ham keng islohotlar o‘tkazish imkoniyatlari vujudga keldi.
Mustaqil O‘zbekiston taraqqiyotining hozirgi bosqichida ta’limning
insonparvarlik va tarbiyaviy vositalariga, barkamol avlod tarbiyasiga, jahon ta’lim
tizimining ijobiy tajribalari va yutuqlariga diqqat-e’tibor kuchaydi. Har qanday davrda
ham yosh avlodni barkamol, komil va jamiyatda o‘z o‘rniga ega shaxs qilib tarbiyalash
eng asosiy maqsad bo‘lib kelgan.
Библиографические ссылки
Foydalanilgan adabiyotlar:
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi. 30-aprel 2023-y. (http://lex.uz)
“Yoshlar – kelajagimiz” Davlat dasturi. 27-iyun 2018-y. (http://lex.uz)
Ishmuhamedov R. Innovatsion texnologiyalar yordamida ta’lim samaradorligini
oshirish yo‘llari. – T., Nizomiy nomidagi TDPU, 2009.
G‘aniyeva M. Nazariy va amaliy o‘quv mashg‘ulotlarida o`qitish texnologiyalari
to‘plami. – T., TDIU, Iqtisodiyot. 2013.
O‘zbekiston Respublikasini rivojlantirishning beshta ustuvor yo‘nalishi bo‘yicha
Harakatlar strategiyasi. 25-fevral 2021-y. (http://lex.uz)