BOLAJAK O‘QITUVCHILARDA BAHOLASHNING PEDAGOGIK TIZIMI
Ключевые слова:
Kalit so‘zlar: ta’lim samaradorligi, an'anaviy nazorat, pozitsiya,, baholash konseptsiyasi, pedagogik masalalarАннотация
Annotatsiya: Mazkur maqolada, ta’lim samaradorligini oshirishda amalga
oshirilayotgan islohotlar shuningdek, o‘qituvchilarni baholashdagi pedagogik
jarayonlar hamda o‘quvchilarni baholashdagi pedagogik tizim va jaraayonlar keng
yoritib berilgan.
Библиографические ссылки
Goldstein H. Introduction, Special Issue: The IEA Studies // Assessment in
Education. 3(2). 1996. Р. 125–128.
Hake B.J. Lifelong learning policies in the European Union: developments and
issues. London, 2003. P. 53–71.
Звонников В.И., Челышкова М.Б. Современные средства оценивания
результатов обучения. - М.: Издательский центр «Академия», 2007.
Самылкина Н.Н. Современные средства оценивания результатов обучения. -
М.: БИНОМ. Лаборатория знаний, 2007.
Загрузки
Опубликован
2023-12-05
Как цитировать
Sherqo’ziyeva Zarnigor Farhodjon qizi, & Muhammadjonova O’g’iloy Bahodirjon qizi. (2023). BOLAJAK O‘QITUVCHILARDA BAHOLASHNING PEDAGOGIK TIZIMI . Tadqiqotlar, 27(3), 26–28. извлечено от https://tadqiqotlar.uz/new/article/view/816
Выпуск
Раздел
Статьи